Volvo P1800 Cyan GT je čudovit restomod s 420 KM

Pred nekaj leti se je švedsko motošportno moštvo Cyan Racing podalo na javne ceste z restomodom, ki je temeljil na Volvu P1800. Drugi model pa oživlja elegantni kupe iz šestdesetih let prejšnjega stoletja. Vendar z izrazitim značajem Grand Touring. Postopek se začne z originalnim modelom P1800, vsaka izdelava pa traja od 12 do 15 mesecev.

Podjetje Cyan Racing je ta zeleni dragulj s kremno notranjostjo že dostavilo eni od svojih strank v Združenih državah Amerike. Nova izdaja modela P1800 se od prvotne različice iz leta 2020 razlikuje po mehkejšem, popolnoma nastavljivem vzmetenju, ki je zasnovano za večje udobje na dolgih vožnjah. V ta namen je bila notranjost opremljena z dodatnim materialom, ki absorbira zvok, in prilagojeno kletko iz titana. Z maso manj kot 1.000 kg ostaja član lahke kategorije.

Izvirni Volvo P1800

Srce modela P1800 GT je enak 2,0-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom. V najvišji konfiguraciji razvije do 420 KM, na voljo pa so tudi šibkejše različice s 355 KM. Ta štirivaljni motor izhaja iz dirkalnika Volvo S60 TC1. Moč se na zadnjo os prenaša prek 5-stopenjskega menjalnika podjetja Holinger, ki je bil razvit posebej za to novo uporabo. Povedali so nam, da je bil motor ponovno nastavljen tako, da so prednost dobile vozne lastnosti in ne Volvova največja moč.

Volvo P1800 Cyan GT restomod od Cyan Racing

Čudovita karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, Cyan Racing pa avtomobile sestavlja v svoji tovarni v Göteborgu na Švedskem. Cene še niso bile objavljene, vendar običajni P1800 zlahka stane več kot 500.000 evrov, zato tudi GT zagotovo ne bo poceni. Proizvodnja bo omejena.  

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO