Čeprav je danes 1. april, je značka RooBadge še kako resnična. Medtem ko sodobne avtomobilske oznake vključujejo vse vrste radarjev in senzorjev, je ta Volkswagnov logotip drugačen. Vgrajene ima usmerjene zvočnike, ki oddajajo skrbno izbran zvok, da bi kenguruje odvrnili od vozila. Služi kot zvočno odvračalo in se razvija za vsa vozila, ne le za VW.
Kot ste morda uganili, je bil znak RooBadge (“Roo” je skrajšana oblika besede “kenguru” v avstralski angleščini) razvit tam spodaj (Down Under). VW je združil moči z vedenjskimi strokovnjaki za kenguruje z Univerze v Melbournu, da bi izvedel več o prikupnem sesalcu iz družine močeradov. Avstralska organizacija za reševanje prostoživečih živali Wires je ponudila pomoč z zagotavljanjem podatkov v realnem času o tem, kje se kenguruji nahajajo po vsej celini.
Poleg same oznake VW Avstralija pripravlja tudi poseben nosilec registrske tablice, ki bo vključeval oznako RooBadge. Nova tehnologija je prikazana na vozilu Amarok, vendar bo tablica univerzalno združljiva. Ta dva elementa trenutno nista na voljo za prodajo, saj je treba opraviti še veliko testiranj, da bi izpopolnili zvok, ki prihaja iz majhnih zvočnikov. Sprva bo RooBadge odvračal vzhodnega sivega kenguruja, poznejši zvoki pa naj bi odvrnili tudi zahodnega sivega kenguruja in rdečega kenguruja. Razmišlja se tudi o drugih živalih, da bi še dodatno zmanjšali tveganje trka s prostoživečimi živalmi. V začetni fazi je VW preizkušal zvoke na kengurujih, ki jih najdemo na igriščih za golf, nato pa je pripravil mešanico naravnih in sintetičnih zvokov.
Nato so bili pickupi Amarok, opremljeni z usmerjenimi zvočniki, 360-stopinjskimi kamerami in senzorji gibanja, šest mesecev strateško nameščeni na lokacijah, kjer se kenguruji selijo. VW je spremljal njihove odzive in potrdil, da je nalepka RooBadge učinkovita. Po preizkušanju tehnologije s stacionarnimi vozili je podjetje od Urada za raziskovalno etiko prejelo dovoljenje za ocenjevanje strojne opreme s premikajočimi se Amaroki, ki se vozijo pri nizkih hitrostih. Sistem RooBadge, ki bo razvit v treh letih, bo deloval z namensko aplikacijo v vozilu, ki bo uporabljala podatke GPS in telemetrijo. Prek krajev trka s kenguruji bo samodejno oddajala zvoke. V vozilu Amarok bo na voljo kot rešitev “plug & play“, in sicer tako, da bo prvotno značko zamenjal z visokotehnološkim logotipom VW.
Kljub nepravemu času objave se zdi, da je vse skupaj preveč zapleteno, da bi šlo le za potegavščino. VW pravi, da se že pogovarja s partnerji iz Evrope in Združenih držav, da bi RooBadge postal odvračalni ukrep za druge živali.