Renault 4 E-Tech Electric na prvih napovednih slikah

Renault 4 E-Tech Electric bo prvič predstavljen 14. oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu. Proizvajalec je zdaj razkril prve podrobnosti o zunanjosti in nas presenetil z dolžino vozila: s 4,14 metra je električni R4 za 22 cm daljši od sestrskega modela Renault 5 E-Tech Electric. Med posebne vizualne značilnosti spadata osvetljena rešetka in streha iz blaga, ki električni R4 skorajda spremeni v kabriolet.

Renault 4 iz leta 1961 je bil Renaultov prvi družinski avtomobil s spredaj nameščenim motorjem. Tako kot pri električnih avtomobilih je bilo dno potniške kabine ravno – ker avtomobil ni imel predora za prenos moči. R4 je veljal za prostornega in primernega za vsakodnevno uporabo, tako za avtomobil za mesto kot za podeželje, za delo in počitnice. In bil je uspešen: izdelanih je bilo več kot 8 milijonov primerkov, ki so bili prodani v več kot 100 državah.

Renault 4 E-Tech Electric naj bi bil prav tako vsestranski kot izvirnik. Tako kot električni R5 temelji na platformi AmpR-Small in ima izključno baterijsko-električni pogon, ki bo verjetno podoben tistemu pri R5. Novi R4 bodo izdelovali v francoskem mestu Maubeuge, v prodajne salone pa bo prišel leta 2025. Črno masko hladilnika spredaj obdaja tanka svetlobna linija, ki obdaja tudi okrogle žaromete LED. Na sredini je prvič vgrajen osvetljen logotip znamke Renault. Pri električnem modelu R5 je imel konceptni avtomobil spredaj tudi osvetljen romb, ki pa je bil pri serijski različici izpuščen. Tako kot Renault 5 E-Tech Electric, ki ima na zadku številko 5, ima tudi Renault 4 na prtljažnih vratih številko 4.

Tako kot pri originalnem modelu R4 so tudi zadnje luči razporejene navpično in so, tako kot pri originalnem modelu R4, sestavljene iz treh delov, čeprav zdaj delujejo s sodobno tehnologijo LED in so videti bolj nežne kot pred 60 leti. Sijajni črni okvir daje zadnjim luči prefinjen videz. Tako kot Renault 5 ima tudi R4 brisalec zadnjega vetrobranskega stekla in strešni spojler, vendar se zadek veliko bolj spušča navpično, nakladalni prag pa je očitno enako nizek kot pri originalu. Tako kot klasični model ima tudi električni R4 trapezoidna stranska okna nad zadnjimi kolesi, ki podaljšujejo okna v zadnjih vratih proti zadku. To naj bi bilo dobro za vsesplošno vidljivost.

Stranske plošče vozila Renault 4 E-Tech Electric naj bi spominjale na plastične obloge kasnejših generacij 4L. Imajo tri vzporedne linije, ki poudarjajo stranski pogled. Malo nas spominjajo na stranske blazine na modelih Citroen. Na blatnikih so črne sijajne zaščitne letve, pragovi pa so prav tako črni. Še en črn element z majhno francosko zastavico povezuje okvirje blatnikov s stranicami vetrobranskega stekla. Nad to zastavico je kovinski del v barvi karoserije, ki si ga ne moremo povsem razlagati.

Na slikah je streha kontrastne črne barve, ki je na voljo tudi za električni R5. Strešni spojler na novem R4 jasno spominja na zgodovinski model. Kromirani odbijači in gumijasti odbijači iz šestdesetih let prejšnjega stoletja so seveda stvar preteklosti, vendar sta sprednji in zadnji odbijač presenetljiva in jasno izstopata. Očitno so na voljo navpični elementi kot ekvivalent gumijastih odbijačev. Tako kot nekatere klasične različice R4 je tudi električna različica na voljo z opcijsko zložljivo streho iz blaga. Ta se lahko odpre na široko, vendar vodoravna strešna linija zagotavlja, da ne boste sedeli tako daleč na prostem kot na primer v Fiatu 500 Cabrio.

Postopek naročanja je podoben kot pri vozilu Renault 5 E-Tech Electric: za 150 evrov lahko kupite „R4 R-Pass“, ki vam omogoča, da električno vozilo R4 dobite še posebej hitro. Vozilo lahko nato naročite pri Renaultovih trgovcih 15 dni pred dobavo. Prepustnica bo od danes, 1. oktobra, na voljo na spletni strani www.renault.de/r4, vendar spletna stran še ni na voljo.

Exit mobile version