Po predstavitvi modelov e-C3 in e-C3 Aircross junija lani je Citroen zdaj na pariškem avtomobilskem salonu predstavil model C5 Aircross, čeprav za zdaj le kot študijo. Gre za kompaktni SUV, ki temelji na platformi STLA Medium, na kateri temeljijo tudi Peugeot 3008, 5008, Opel Grandland in prihajajoči Jeep Compass.
Tako kot njegovi sestrski modeli je tudi C5 Aircross „večenergijsko vozilo“, kar pomeni, da bodo poleg baterijske električne različice na voljo tudi motorji z notranjim izgorevanjem in hibridi. Citroen se je pri oblikovanju osredotočil na dobro aerodinamiko. Višina je zmerna, zadnji previs pa daljši. Spredaj je maska razmeroma nizka, medtem ko se streha proti zadku spušča navzdol. Zadnja vrata so skoraj navpična, kar naj bi zagotovilo razmeroma velik prtljažnik. Stranska okna so opremljena z aerodinamičnimi elementi, zadnje luči pa so nameščene v ravnini.









Z dolžino 4,65 metra je model med modeloma E-3008 (4,54 metra) in E-5008 (4,79 metra), prav tako tudi z višino. Tudi medosna razdalja teh modelov se precej razlikuje, kar poudarja prilagodljivost modularnega sistema. Verjetno je tudi Citroen tukaj na sredini med obema Peugeotoma. Vendar je novinec precej blizu Oplovemu Grandlandu:
| Dolžina | Širina | Višina | Medosje | |
| Peugeot E-3008 | 4,54 m | 1,90 m | 1,64 m | 2,74 m |
| Citroen C5 Aircross | 4,66 m | Ni podatka | 1,66 m | Ni podatka |
| Opel Grandland | 4,65 m | 1,91 m | 1,67 m | 2,80 m |
| Peugeot E-5008 | 4,79 m | 1,90 m | 1,69 m | 2,90 m |
V primerjavi s sedanjim modelom C5 Aircross je novinec 15 cm daljši. Videz je bolj oglat:


S strani pritegnejo pozornost razširjeni kolesni loki z oglatimi oblogami. Sprednji del spominja na modela e-C3 in e-C3 Aircross s svojim svetlobnim podpisom s tremi takti. Notranjosti še ni na voljo; tudi kokpit ne bo prikazan na avtomobilskem salonu. Citroen obljublja „prostor za dobro počutje v slogu salona s prostorom za pet potnikov.

Zadaj se novinec bistveno razlikuje od modela C3 Aircross. Črna vodoravna črta je tu višja, kar omogoča vgradnjo dveh vodoravnih luči. Tudi tu Citroen odstopa od svetlobnega podpisa, ki ga sestavljata dve vodoravni in ena navpična črta:


Vodoravne zadnje luči na zunanji strani se zdijo kot dve krili na boku vozila, ki ju Citroen imenuje Light Wings. Namen teh elementov je tudi izboljšati aerodinamiko. Model e-C5 Aircross naj bi zaokrožil vrh Citroenove ponudbe električnih avtomobilov. Poleg električnih kombijev in majhnega modela Ami znamka trenutno ponuja še modele e-C3, e-C3 Aircross in e-C4.


