Xiaomi bo sredi leta 2025 predstavil svoje drugo električno vozilo, SUV po imenu YU7. Novi model sledi uspešni limuzini SU7, ki je premiero doživela konec lanskega leta. Zdi se, da je zasnovo modela YU7 z izrazitimi kolesnimi loki in elegantno strešno linijo vsaj malo navdihnil Ferrari Purosangue. Sprednji del ima LED-žaromete v slogu McLarna 750S, zadaj pa se ponaša z zadnjimi LED-svetili po celotni širini in spojlerjem v obliki račjega repa, ki malce spominja na Aston Martina.
Xiaomi YU7 meri 4.999 mm v dolžino, 1.996 mm v širino in 1.600 mm v višino, njegova medosna razdalja pa je 3.000 mm. Nekoliko je višji od limuzine SU7, kar je navsezadnje pričakovano, saj gre za SUV-ja. Podrobnosti o notranjosti niso bile razkrite, pričakovati pa je, da bo imel velik zaslon na dotik za infozabavni sistem in minimalistično zasnovo armaturne plošče, podobno kot SU7. Senzor LiDAR, nameščen na strehi, nakazuje napredne zmogljivosti avtonomne vožnje.

Novinca bo poganjala kombinacija dveh elektromotorjev s skupno močjo 508 kW (681 KM). To je več kot moč 495 kW (664 KM) pri modelu SU7 Max. Baterijski sklop bo dobavil CATL, vendar natančne specifikacije še niso znane. Pričakuje se, da bo ponujal doseg, primerljiv z limuzino SU7, ki se ponaša z 800 kilometri dosega po sistemu CLTC.
Cena modela YU7 naj bi se začela med 250.000 in 300.000 juani (34.400 in 41.300 USD), kar pomeni, da bo neposredni konkurent Teslinemu Modelu Y. Proizvodnja bo potekala v Xiaomijevem obratu v Pekingu, začetek prodaje pa je predviden za sredino prihodnjega leta.
Novinec bo vstopil na zelo tekmovalen trg SUV-jev, vendar bi mu njegova oblika, ki jo je bržkone navdihnil Ferrari Purosangue, in napredna tehnologija lahko prinesla določeno prednost. Xiaomijeva agresivna cenovna strategija lahko pritegne tudi kupce, ki iščejo cenovno dostopnejšo alternativo Teslinim avtomobilom.
Medtem ko se tekma električnih vozil zaostruje, Xiaomi z modelom YU7 ponuja precej drzen predlog. Njegov uspeh bo odvisen od tega, ali bodo potrošniki sprejeli njegovo edinstveno obliko in konkurenčno ceno.