Initium, to je nekaj za vse, ki so imeli latinščino: Beseda pomeni začetek in želi poudariti, da je Hyundai pionir na področju vozil na gorivne celice. Hyundai je konceptno vozilo Initium predstavil na avtomobilskem salonu v Los Angelesu in na avtomobilskem salonu Auto Guangzhou v novembru.
Predstavljeni koncept Initium Concept z vodikovim pogonom je napoved novega serijskega vozila, ki ga bo Hyundai po navedbah korejskega proizvajalca predstavil v prvi polovici leta 2025. Domnevamo, da bi to lahko bil naslednik modela Nexo. S tem konceptnim vozilom Hyundai predstavlja nov oblikovalski jezik Art of Steel, ki naj bi bil očitno materni jezik HTWO, Hyundaijevega vodikovega oddelka. Kot je znano, koncern nikoli ni opustil vodika kot vira energije za avtomobile, čeprav sta Hyundai Nexo in Toyota Mirai praktično edina vodikova avtomobila na trgu.
Avtomobil je videti precej oglat in ima za znamko značilno obliko pikslov. Črni trakovi za zaščito pred praskami na spodnjem robu karoserije vzbujajo asociacije na terensko vožnjo, tako kot na fotografijah v tisku. Na voljo so tudi 21-palčna platišča in strešni prtljažnik. Kljub temu naj bi bil SUV seveda primeren tudi za vožnjo po mestu. Po navedbah proizvajalca so se pri razvoju Initiuma osredotočili na dolg doseg in izboljšano vodljivost, prostorno notranjost in prtljažnik ter sisteme za udobje in varnost.
Zaradi velikih vodikovih rezervoarjev naj bi študija zagotavljala doseg več kot 650 kilometrov, kar ni več, kot to zmore Hyundai Nexo. Aerodinamično optimizirana kolesa zmanjšujejo zračni in kotalni upor. Izboljšana tehnologija gorivnih celic je povečala tudi izhodno moč, tako da je zdaj mogoča sistemska moč do 150 kW. Izboljšana je bila tudi zmogljivost shranjevanja v varovalni bateriji.

Initium ponuja tudi načrtovanje poti, ki je bilo razvito posebej za vozila na vodik. Z njim lahko preverite tudi razpoložljivost in stanje polnilne postaje ter čakalno dobo v realnem času. Poleg tega lahko električno energijo, ki jo proizvajajo gorivne celice, uporabite za polnjenje zunanjih naprav zaradi funkcije V2L (vehicle-to-load). Za večjo varnost v primeru nesreče ima vozilo spredaj posebno strukturo karoserije ter ojačane stranske plošče in devet zračnih blazin.