Audi se je že leta 2024 poslovil od teme kabrioleta, saj je prenehal izdelovati modela R8 in A5 s pokrovom motorja. Tudi VW je imel v svoji ponudbi desetletja avtomobile z odprto streho. Nikoli jih ni bilo veliko, vendar so bili uspešnice, kot sta Beetle in Golf Cabriolet. Vendar bo svež zrak kmalu postal preteklost: model T-Roc Cabriolet se bo prenehal izdelovati sredi leta 2027.
Ta točka je eden od rezultatov pogajanj med znamko VW in IG Metall, ki so bila začasno zaključena tik pred božičem 2024. Čeprav T-Roc Cabriolet s svojo SUV-obliko povzroča razburjenje, je najbolje prodajani avtomobil z odprto streho na nemškem trgu. V letu 2024 je bilo zabeleženih 7.718 novih registracij, kar ga je postavilo na prvo mesto pred Mini Cabrio.
VW T-Roc Cabriolet „Edition Grey“ (2022)
Kot posredna zamenjava za zadnji Golf Cabrio se v Osnabrücku izdeluje precej okoren model z električno zložljivo streho iz tkanine, ki je značilna za Golfa. VW še ne ve, kaj se bo zgodilo z nekdanjo Karmannovo tovarno po koncu proizvodnje modela T-Roc Cabrio. Podjetje trenutno preučuje „možnosti za drugačno uporabo lokacije“.
T-Roc Cabriolet ni edini izdelek VW, ki je tik pred ukinitvijo. Morda vas bo presenetilo, a Arteon še vedno živi – ne petvratni liftback, temveč bolj praktična kombilimuzina. V Osnabrücku izdelujejo tudi Arteon Shooting Brake, vendar ne več dolgo. Ta bolj elegantna alternativa Passatovi kombilimuzini se bo prenehala proizvajati leta 2026. Običajni Arteon Liftback je bil ukinjen že leta 2023.
VW-jeva odločitev o poenostavitvi ponudbe vpliva tudi na Passatovo limuzino. Ta je bila leta 2019 umaknjena z evropskega trga, novi Passat pa je zdaj na voljo le kot različica Variant. S proizvodne linije v Bratislavi na Slovaškem zapelje skupaj s tesno povezanim modelom Škoda Superb. Vendar je limuzina še vedno velik posel na Kitajskem, kjer VW poleg podobno velike limuzine Magotan ponuja tudi Passat Pro, ki temelji na novi generaciji.
Pojavljala so se tudi znamenja, da bi se lahko Polo upokojil in naredil prostor kompaktnemu modelu ID.2, vendar je bencinsko gnani mali avtomobil zaenkrat še vedno tu. Po sprostitvi emisijskih standardov Euro 7 je bil njegov konec preložen. To pomeni, da bi lahko Polo preživel do leta 2030. Do takrat ga bodo namesto v Španiji izdelovali v Južni Afriki.

VW ne ukinja le modelov, ampak tudi ukinja delovna mesta v Nemčiji. Do konca desetletja se bo število zaposlenih zmanjšalo za več kot 35.000. Ta drastični ukrep neposredno vpliva na tovarno v Wolfsburgu, saj bo proizvodnja modela Golf leta 2027 preseljena v Mehiko. Vendar se bo Golf konec desetletja vrnil v Wolfsburg kot električni model devete generacije. Golf 8 z motorji z notranjim izgorevanjem se bo lahko še vedno proizvajal do leta 2035.
