Slavna številka #46 iz sveta MotoGP je napolnila 46 let in Bavarci so v čast »Doktorju« predstavili dva posebna modela športnikov BMW M4 CS.
Valentino Rossi že dolgo ni le nekdanji motociklistični dirkač. Je ikona, blagovna znamka, živa legenda. Njegova dirkaška številka 46 je z njim tako neločljivo povezana, da je v paddocku prav tako prepoznavna kot njegova nezamenljiva oblika čelade. Zdaj bo „doktor“ dopolnil 46 let – in BMW M je to izkoristil kot priložnost, da mu izroči posebno darilo: BMW M4 CS VR46 Edition in še bolj ekskluzivno BMW M4 CS VR46 Edition Pro.

Nekdanji motociklistični zvezdnik Valentino Rossi od konca svoje kariere dirka z avtomobili in svojo kariero na tem področju nadaljuje z enako ambicijo (in uspehom) kot na motorju. Italijan je najprej dirkal z Audijem R8 LMS GT3, pred dvema letoma pa je prestopil k BMW-ju in je njegov tovarniški voznik. Zato ni čudno, da BMW M zdaj izkorišča veliko priljubljenost svojega najslavnejšega zaposlenega in jo prenaša na serijske modele. Štiriinštirideseti rojstni dan športnega avtomobila, ki tradicionalno tekmuje s številko #46, je dobra priložnost. In „Doktor“ je lahko celo sodeloval.
Toda stičnih točk med „Vale“ in BMW M je še več. Od leta 2003 je najhitrejši udeleženec kvalifikacij v MotoGP vsako leto nagrajen z modelom BMW M – in Rossi si jih je v svoji karieri zagotovil že več. Od leta 2023 sedi za volanom BMW M4 GT3 v tekmovanju GT World Challenge. Dejstvo, da BMW M zdaj ob njegovem rojstnem dnevu predstavlja poseben model, je zato več kot le lepa gesta – gre za poklon enemu največjih dirkačev vseh časov.
Novi BMW M4 CS je osnova za posebne izdaje VR46, vendar imajo vizualno in tehnično svojstven značaj. Izdaja VR46 je v Rossijevi značilni neonsko rumeni barvi s črnimi poudarki, ki jo navdihujejo njegovi legendarni modeli iz MotoGP. Če želite nekaj še bolj ekskluzivnega, se odločite za VR46 Edition Pro, ki ima dodatne karbonske podrobnosti in še ostrejšo nastavitev.
Pod motornim pokrovom ostaja znani 3,0-litrski šestvaljni vrstni motor z biturbo polnjenjem in močjo 550 KM, ki se prek osem-stopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. Vendar se BMW M ni omejil na oblikovne trike. Posebej uglašen sistem nadzora vleke je zasnovan tako, da zagotavlja še boljšo podporo posebej aktivnim voznikom – ali če povemo naravnost: ljudem z Rossijevim instinktom za driftanje. Prilagodljivo vzmetenje M je bilo prav tako nekoliko prilagojeno, da je vodljivost še natančnejša.
Že v pilotski kabini je jasno, da ne gre za običajen poseben model. Na sredinski konzoli je velik logotip VR46, karbonski sedeži imajo posebne vezenine in celo majhne podrobnosti, kot so kontrastni šivi, temeljijo na Rossijevih znanih barvah. Skratka, kdor se usede v ta avtomobil, se mora počutiti kot sam „Doktor“ – vsaj do prvega ovinka, kjer se zrnje hitro loči od plev.
Uradno ni znano, koliko modelov BMW M bo izdelanih. Nekaj pa je gotovo: posebni modeli ne bodo dolgo čakali na kupce. Valentino Rossi ima ogromno oboževalcev – in presečišče med ljubitelji motošporta in vozniki BMW M bo verjetno dovolj veliko, da bo nekaj razpoložljivih vozil v hipu izginilo iz prodajnih salonov. Zbiratelji si že manejo roke v pričakovanju morebitnega povečanja vrednosti.
S tema dvema posebnima izdajama BMW M ne praznuje le rojstnega dne izjemnega talenta, temveč poudarja tudi svoj motoristični DNK. In Rossi sam? Verjetno bo svoj 46. rojstni dan preživel točno tako, kot bi pričakovali – na meji zmogljivosti, bodisi na dveh bodisi na štirih kolesih.