Scout bo kot podaljševalnik dosega uporabil VW-jev štirivaljnik

Scout Motors bo v svoja prihajajoča električna vozila kot podaljševalnik dosega vključil štirivaljni bencinski motor z atmosferskim polnjenjem, ki ga proizvaja Volkswagen v Mehiki.

Ta motor, ki so ga poimenovali Harvester v poklon prvotnemu proizvajalcu modela Scout, ne bo neposredno poganjal koles, temveč bo služil kot generator za polnjenje baterije, kar bo potencialnim kupcem velikih pickupov Terra in SUV Traveler olajšalo skrbi glede dosega. Podrobnost je razkril finančni direktor skupine Volkswagen Arno Antlitz.

Motor bo izdelovala leta 2013 ustanovljena tovarna skupine VW v mehiškem mestu Silao. Izvršni direktor Scouta Scott Keogh je podaljševalnik dosega pred tem opisal kot “dober, visokozmogljiv, kompakten štirivaljnik”, ki bo nameščen za zadnjo osjo. Po besedah Scoutovega višjega direktorja za strategijo ta umestitev zagotavlja minimalen hrup in vibracije, kar ohranja tiho izkušnjo električne vožnje.

Medtem, ko naj bi standardna modela Terra in Traveler EV z baterijo s predvideno zmogljivostjo 120 kWh dosegla 563 kilometrov dosega, naj bi različici, opremljeni s sistemom Harvester, dosegli 805 kilometrov dosega, vključno s približno 241 kilometri povsem električne vožnje z manjšo baterijo s približno 60 kWh. Kar zadeva zmogljivosti, Scout predvideva, da bo pospešek od 0 do 100 km/h pri standardnih modelih znašal 3,5 sekunde, z dodatkom podaljševalnika dosega pa se bo podaljšal za eno sekundo.

Scout se pridružuje naraščajočemu trendu uporabe motorjev z notranjim izgorevanjem kot podaljševalnikov dosega v električnih vozilih po zgledih, kot so Chevrolet Volt in BMW i3 iz leta 2010 ter prihajajoči Ram 1500 Ramcharger. Volkswagen namerava tehnologijo podaljševalnika dosega uvesti na Kitajskem, preden bo razmislil o njeni uvedbi v Evropi. Proizvodnja vozil Scout Terra in Traveler se bo predvidoma začela konec leta 2027 v novi tovarni v Blythewoodu v Južni Karolini, vredni 2 milijardi dolarjev, s potencialno letno proizvodnjo do 200.000 vozil.

Ta modela naj ne bi neposredno konkurirala obstoječi Volkswagnovi ponudbi v ZDA, saj pickup Amarok in SUV s karoserijo na okvirju nista del trenutne ponudbe VW v ZDA.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO