Kdor reče A, mora reči tudi B. Temu načelu sledi blagovna znamka Alpina. Od leta 2026 bo v celoti pripadala koncernu BMW. Toda kako bo potekalo nadaljnje poslovanje na sedežu v Buchloe? Odgovor je bil danes podan na FuoriConcorso ob jezeru Como. Imenuje se »Bovensiepen Zagato«.
Nova blagovna znamka Bovensiepen se nanaša na Burkhard Bovensiepen, ki je Alpino spremenil v samostojnega proizvajalca avtomobilov, in na njegove sinove, ki njegovo delo nadaljujejo še danes. Logotip z dvema črkama B naj bi vseboval tudi črko B za Buchloe v Allgäu. In verjetno ni naključje, da je podoben logotipu BMW. Novi model, razvit v sodelovanju z Zagato, je namreč nastal na podlagi avtomobila BMW, in sicer modela M4.

Najpomembnejši podatki na kratko: 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor zagotavlja moč 449 kW (611 KM) in največji navor 700 Nm. Pospešek od 0 do 100 km/h doseže v 3,3 sekunde, največja hitrost pa presega 300 km/h. Prazna masa po DIN je 1.875 kg. Dolžina: 4.943 mm, širina (brez ogledal) 1.913 mm, višina 1.394 mm.
Inženiring »Made in Buchloe« se začne pri športnem podvozju Bovensiepen s posebnimi blažilniki Bilstein in nezamenljivimi kovanimi kolesi ter sega vse do lahke zunanje karoserije, ki je skoraj v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken. Močan zvok ustvarja lahka izpušna naprava iz titana, razvita v sodelovanju z Akrapovičem. Za ta model je bilo razvitih več kot 400 preciznih delov.














Bovensiepen Zagato se proizvaja v avtomobilski tovarni v Buchloe – z strastnim ročnim delom izkušenih strokovnjakov z desetletnimi izkušnjami v avtomobilski industriji. Kljub strokovnemu delu traja proizvodnja v tovarni najmanj 250 delovnih ur na avtomobil. Dolga stranska linija brez B-stebra in popolnoma spustljiva okna brez okvirja opredeljujejo eleganten stranski pogled. Horizontalna oblika se razteza po celotnem vozilu in povezuje vse elemente zunanjosti. Dvojni lok „Double Bubble“ na strehi in zadnjem steklu – značilen za Zagato Design – je izrazita značilnost.
Močna sprednja stran je zaznamovana z velikim sredinskim zračnim vstopom z rezano rešetko iz nerjavečega jekla in nizko nameščenimi žarometi. V živo nas je malo spominjala na aktualni Ford Mustang in Peugeot 508. Prednost pred BMW M4 pa je, da ni ogromne ledvice. Dva zračna vstopna odprtina pod njim, izrazite linije na pokrovu motorja in velika U-oblikovana zračna izstopna odprtina dajejo Bovensiepen Zagato tridimenzionalen in dinamičen videz.

Stranski zračni izpuhi v prednjih blatnikih z vgrajenim napisom Zagato omogočajo optimalno zračno vodstvo in poudarjajo ukrivljeno linijo karoserije. Zadek z mišičastimi blatniki, izrazitimi rebrastimi elementi in markantno odrezano robnico po mnenju ustvarjalcev simbolizira »moč in dinamiko, ki jo lahko razvije Bovensiepen Zagato«. Napis Bovensiepen in izrazit zadnji difuzor okoli dveh dvojnih izpušnih cevi dopolnjujejo videz. Tam še vedno prožari nekaj M4, vendar bi si želeli logotip Bovensiepen, da bi zadek deloval manj gol.








Prva vozila bodo strankam predvidoma dostavljena konec drugega četrtletja leta 2026. Informacije o ceni in načrtovani proizvodnji tega strogo omejenega modela bodo objavljene v četrtem četrtletju leta 2025. Toliko pa lahko že zdaj razkrijemo: cena ne bo štirimestna, uradno govorijo o »majhni seriji«.