Serijska različica Cupra Raval bo predstavljena na prihajajočem avtomobilskem salonu IAA septembra. Poleg tega je Seat uradno potrdil, da se bo proizvodnja v tovarni Martorell začela šele leta 2026 – in ne še letos, kot je bilo prvotno napovedano. Tudi trženje se bo začelo šele leta 2026. Enako velja za tehnično sorodni VW ID.2all.
Približno štiri metre dolg Cupra Raval je z napetostjo pričakovani električni vstopni model. Zasnovan je kot prvi model iz družine »Electric Urban Car Family« in uporablja platformo MEB-Entry koncerna Volkswagen. V to družino majhnih električnih avtomobilov spadajo tudi serijske različice VW ID.2all in Skoda Epiq. Medtem ko je bil začetek proizvodnje teh modelov sprva načrtovan za leto 2026, je Cupra za model Raval prvotno napovedala začetek proizvodnje v letu 2025.




Za Raval sta predvidene dve možnosti baterij v tehnologiji Cell-to-Pack. Osnovna baterija s kapaciteto 38 kWh bo temeljila na LFP-celicah, večja 56-kWh baterija z NMC-celicami pa naj bi omogočala doseg okoli 440 kilometrov. Pogon bo prevzel elektromotor z močjo 166 kW. Ciljna cena je okoli 25.000 evrov.
V tovarni Martorell se je medtem začela montaža predserijskih baterijskih sistemov, vzporedno z zadnjimi gradbenimi deli na novi tovarni za montažo baterij. Nova tovarna za montažo baterij v Martorellu, v katero je bilo vloženih 300 milijonov evrov, je zasnovana za letno zmogljivost do 300.000 baterijskih sistemov in oskrbuje modela Raval in ID.2all.

Poleg prvih akumulatorjev se v Martorellu na novi visokohitrostni stiskalnici „PXL“ proizvajajo tudi prvi karoserijski deli. Seat je znotraj skupine blagovnih znamk Core odgovoren za razvoj „Electric Urban Car Family“.