Prodajalci Toyote v ZDA so že videli novo Celico 8. generacije

Čeprav še nismo videli nobenih fotografij prototipa, Toyota že več kot dve leti govori o možni vrnitvi Celice. Podjetje je med drugo sezono svoje anime serije „Grip“ objavilo celo psevdo-teaser, ki je vreden ogleda. Na naših fotografijah pa lahko vidite sedem generacij Toyote Celica.

Osma generacija cenovno dostopnega športnega avtomobila je še vedno v razvoju in se trenutno nahaja v »precej napredni fazi razvoja«, kot je povedal višji podpredsednik za načrtovanje proizvodnje za Severno Ameriko. Cooper Ericksen je za MotorTrend povedal, da Toyota že testira vozila ponovno rojene Celice. In ne samo to: za zaprtimi vrati so trgovci že lahko prvič videli prototipe in skice dizajna.

Oblika avtomobila ostaja skrivnost, vendar je Ericksen potrdil, da so vse slike, ki krožijo po družbenih omrežjih, napačne. Glede pogona ni izključil možnosti, da bo avtomobil opremljen izključno z motorjem z notranjim izgorevanjem, vendar je odprta tudi možnost elektrifikacije.

Z hibridnim pogonom bi nova Celica lahko konkurirala drugi oživljeni legendi, ki je med navdušenci zelo priljubljena: Hondi Prelude. Popolnoma električna različica se zdi malo verjetna, še posebej ker je direktor Toyote Akio Toyoda nedavno izrazil svojo naklonjenost športnim avtomobilom z “vonjem bencina in glasnim motorjem”.

Čeprav nova Celica še ni bila uradno odobrena za Severno Ameriko, dejstvo, da je v napredni fazi razvoja, kaže, da je na poti. Če ne bi prišla v Združene države, to ne bi bil prvi izdelek Gazoo Racing, ki mu je bil zavrnjen vizum za ZDA. Američani ne bodo dobili GR Yaris, namesto tega pa bodo dobili GR Corolla. Ta bo v prihodnje proizveden tudi v Veliki Britaniji, zato bi lahko prišel tudi v Evropo. Obstaja še en prepovedan model, ki ga poganja isti turbomotor s tremi valji: japonski Lexus LBX Morizo RR.

Pomanjkanje fotografskih dokazov verjetno pomeni, da bomo na naslednjo generacijo Celice še dolgo čakali. V najboljšem primeru si ne moremo predstavljati, da bi avtomobil prišel na trg pred letom 2027. A Celica ni edini zabaven avtomobil, ki ga Toyota pripravlja. Podjetje je že napovedalo, da bo ponovno izdalo model Supra, iz norega koncepta z motorjem v sredini, ki smo ga videli na začetku leta, pa bo zagotovo nastalo nekaj. Morda novi MR2? Ime avtomobila se pojavi tudi v napovedniku.

Ne smemo pozabiti, da je Toyota namignila tudi na povsem električni športni avtomobil. Zadnja posodobitev koncepta FT-Se je nakazala, da je še v razvoju. Hideaki Iida, vodja projekta Gazoo Racing Design Group, je za spletne strani InsideEVs povedal, da naj bi ta avtomobil prišel na trg po letu 2026. Glavni inženir Fumihiko Hazama je omenil štirikolesni pogon z dvema motorjema, baterijski paket naslednje generacije in pospešek od 0 do 100 km/h v samo treh sekundah.

Najbolj fascinantno visokozmogljivo vozilo Toyote pa bi lahko nosilo drug emblem. Pričakuje se, da se bo koncept GR GT3 razvil v cestno Lexusov superšportni avtomobil, ki bo morda nosil ime »LFR«. Govori se, da bo opremljen z novo razvitim twin-turbo V8 motorjem, čeprav še ni bilo nič potrjeno. Pričakujte, da bo ta paradni konj med visokozmogljivimi vozili na trg prišel prej kot pozneje.

Čeprav športni avtomobili ostajajo nišni trg, nam Toyota daje upanje za bolj razburljivo prihodnost. Vendar se postavlja vprašanje, kje bi v modelski paleti našel mesto novi Celica, če upoštevamo, da GR86 ostaja in da Supra ne bo dolgo odsoten. Z modelom Yaris, Corolla, 86, Celica, Supra, MR2 in LFR, ki bi lahko vsi obstajali drug ob drugem, bi lahko v nekaj letih postalo tesno. Ne da bi se pritoževali, ampak morda bi se pritoževali tisti, ki računajo vsako drobtinico.

Exit mobile version