Novi BYD Sealion 8 PHEV konkurenco izziva s hibridno prilagodljivostjo in zmogljivostmi, ki sicer pritičejo športnim avtomobilom.
Družba BYD pospešeno širi svojo ponudbo, priključno-ibridni SUV Sealion 8 pa je njen najnovejši predstavnik za trge zunaj Kitajske, vključno z Evropo. Ta novi model želi biti prepričljiva alternativa sedemsedežnim električnim SUV-jem, kot sta Kia EV9 in Hyundai Ioniq 9, zlasti za tiste, ki jih skrbi polnilna infrastruktura. Njegova hibridna narava zagotavlja daljši doseg in večjo prilagodljivost, s čimer odpravlja ključno skrb potencialnih kupcev električnih vozil.







Na voljo bosta dve različici modela Sealion 8. DM-i ima 1,5-litrski turbo štirivaljni motor (110 kW, 220 Nm), kombiniran z 19 kWh baterijo in elektromotorjem, ki poganja sprednji kolesni par (200 kW, 315 Nm) in 0-100 km/h doseže v 8,6 sekunde. Različica DM-p, ki omogoča bolj živahno vožnjo, ima dodan še en elektromotor (141 kW, 360 Nm) in večjo 35,6 kWh baterijo, ki SUV od 0 do 100 km/h požene v 4,9 sekunde.
Poleg zmogljivosti se Sealion 8 ponaša tudi z izjemno učinkovitostjo, saj je kombinirana poraba goriva le 5,6 l na 100 kilometrov. Večja baterija omogoča do 150 km dosega samo na elektriko. Opremljen je tudi z naprednimi sistemi za pomoč pri vožnji, vključno s petimi radarji, 12 kamerami, 12 ultrazvočnimi senzorji in LiDAR. Na kitajskem trgu je na voljo tudi popolnoma električna različica modela Sealion 8 (znana pod imenom Tang L) z napredno 100,5 kWh baterijo, vendar njegova mednarodna navzočnost za razliko od hibridnega modela še ni potrjena.