Kitajski velikan na področju električnih vozil zaradi negotovosti glede trgovinske politike ZDA svojo dejavnost preusmerja v Brazilijo.
BYD, največji kitajski proizvajalec avtomobilov, je začasno ustavil načrte za novo tovarno v Mehiki, pri čemer je kot razlog navedel nepredvidljivost trgovinske politike ZDA, zlasti ob vrnitvi Donalda Trumpa v Belo hišo. Podjetje je preučevalo tri možne lokacije v Mehiki, vendar je lani začasno ustavilo iskanje, ker je ocenilo, da bi ameriške predsedniške volitve lahko bistveno spremenile mednarodno trgovinsko okolje. Na to strateško odločitev je dodatno vplivalo tudi zavlačevanje kitajskega ministrstva za trgovino pri odobritvi gradnje mehiške tovarne. Slednje je bilo predvsem posledica zaskrbljenosti, da bi tehnologija podjetja BYD postala dostopna podjetjem v ZDA.
Kljub zapletom v Mehiki BYD nadaljuje s svojo globalno širitvijo. Podjetje je nedavno odprlo svojo prvo tovarno zunaj Azije, ki se nahaja v Camaçari v Braziliji. Ta obrat, v katerega je bilo vložena približno milijarda evrov, ima trenutno letno proizvodno zmogljivost 150.000 vozil, v dveh letih pa naj bi se ta številka podvojila na 300.000 enot.




Stella Li, izvršna podpredsednica podjetja BYD, je priznala pomemben vpliv geopolitičnih vprašanj na avtomobilsko industrijo. Izjavila je, da podjetje »ponovno preučuje svojo strategijo v drugih državah« in si prizadeva za »več jasnosti, preden bo sprejelo dokončno odločitev«. Medtem ko brazilska tovarna ponuja trdno oporo v Južni Ameriki, se BYD zavzema tudi za izboljšanje standardov dela in človekovih pravic, kar modra kaže tudi na prehod k bolj premišljenemu in odgovornemu pristopu k globalni širitvi.