Nissan Armada Nismo: Ta zverina je preveč za Evropo

Veliko pomaga velikemu – vsaj v ZDA. Nissan bo tam leta 2026 predstavil še posebej izostreno različico svojega največjega SUV: Armada Nismo. Kolos v tuning opremi bo na nemških cestah verjetno dvignil obrvi, in to ne le zaradi parkirnega prostora. Je večji od BMW X7, težji od Porscheja Cayenne Turbo E-Hybrid – njegov dizajn pa je tako subtilen kot bas zvočnik z osvetlitvijo LED.

Nissan resno razmišlja o svojih športnih željah. Različica Nismo modela Armada temelji na ameriški različici Nissan Patrol, ki je znana po svoji velikosti, bogati opremi in zanesljivi tehnologiji. Vendar je namesto na primernosti za vožnjo po puščavi v ospredju vozna dinamika in šov učinek – vsaj kolikor je to mogoče pri približno 2,7 tone težkem vozilu.

Vizualno gre Armada Nismo povsem v tveganje: rdeči poudarki, novo oblikovani odbijači, razširjena blatnika, difuzor, spojler in ogromna 22-palčna platišča ne puščajo dvoma o njenem poslanstvu – za vsako ceno izstopati. Če vam je všeč bolj diskretno, ste na napačnem mestu. Videz zaokroži ekskluzivna dvobarvna barva v sivi barvi stealth s črnimi in rdečimi kontrasti.

Barvna shema „Fast & Furious meets luxury lounge“ vlada tudi v notranjosti: črno-rdeči usnjeni sedeži z diamantnim prešitjem, rdeči okrasni šivi na volanu, rdeče kontrastne površine na armaturni plošči – in sedeži z električno nastavljivimi stranskimi nasloni za športno ambiciozne družinske člane. Kdor ima pri več kot dva metra širokem vozilu še vedno težave s prostorom, je kriv le zase.

Na področju tehnologije se Nissan zanaša na znani 3,5-litrski motor V6 z biturbo polnjenjem, ki je v različici Nismo zmogljiv do 460 KM – 35 KM več kot v standardnem modelu. Po Nissanovih besedah je povečanje zmogljivosti posledica novega izpušnega sistema, optimizirane nastavitve ECU motorja in natančnejše zračnosti ventilov.

Na voljo sta tudi na novo uglašena elektronska krmilna naprava in spremenjeno zračno vzmetenje, ki naj bi izboljšalo okretnost in udobje hkrati. Kako športno bo vse to dejansko delovalo, je drugo vprašanje – toda navor je vsekakor dovolj velik, da bo brez težav potegnil iz morja katero koli luksuzno jahto. Pogon na vsa štiri kolesa je serijski, devet-stopenjski samodejni menjalnik pa prenaša moč na vsa štiri kolesa. In da, kljub vsem spojlerjem, ščitnikom in znižanju je vlečna zmogljivost še vedno spoštljivih 8.500 kilogramov – približno 3,8 tone. Armada Nismo torej ni samo videti, da nekaj zmore, ampak to tudi zmore. Vsaj v Ameriki.

Armada Nismo v Evropi ostaja zgolj teorija. V tej državi bi bili njena oblika, poraba in dizajn verjetno primer za naslednje poročilo o trajnosti. Nissan za lokalni trg nima v ponudbi niti modela Armada niti nobenega primerljivega SUV polne velikosti – kaj šele različice Nismo. Kljub temu je zanimivo videti, kako različno si mobilnost razlagajo na tem planetu.

Nissan še ni objavil cen za Armado Nismo. Pričakuje se, da bodo cene enake kot pri enako borbeni različici Pro-4X, ki se začnejo pri približno 75.750 dolarjih. Prodaja naj bi se začela jeseni 2025 – seveda izključno v Severni Ameriki. Tam se boste lahko nato odločili, ali bi raje vozili enega od vseprisotnih pick-upov – tudi tam obstajajo prave pošasti – ali tega premikajočega se silaka s tuning geni.

Exit mobile version