Mazda 6e stane v Evropi dvakrat več kot na Kitajskem

Mazda bo to poletje v evropske salone pripeljala novo električno limuzino z oznako 6e, ki med drugim pozornost vzbuja tudi zaradi cene. Čeprav je vizualno privlačna limuzina zasnovana na kitajskem modelu EZ-6, je njena cena v Evropi več kot dvakrat višja. Na Kitajskem EZ-6 stane od približno 20.700 do 23.600 evrov. V Nemčiji pa Mazda 6e stane od 44.900 evrov za različico Takumi do 46.900 evrov za različico Takumi Plus. Ta znatna razlika, ki znaša 2,17-kratnik cene, poudarja veliko cenovno razliko med tema dvema trgoma, tudi če upoštevamo razlike v specifikacijah in lokalne davke.

Evropska Mazda 6e je na voljo izključno kot popolnoma električno vozilo, brez možnosti podaljšanja dosega, kot je na voljo na Kitajskem. Na voljo sta dve konfiguraciji baterij: standardni paket 68,8 kWh, ki omogoča doseg do 479 km, pogon pa zagotavlja zadaj vgrajen elektromotor z močjo 190 kW (255 KM) in 320 Nm. Večja baterija z zmogljivostjo 80 kWh podaljša doseg na 552 km, čeprav je zanimivo, da je združena z nekoliko manj zmogljivim motorjem z močjo 180 kW (242 KM), vendar z enakim navorom 320 Nm. Obe različici pospešita od 0 do 100 km/h v manj kot osmih sekundah in dosežeta največjo hitrost 175 km/h.

Zmogljivosti polnjenja se med obema baterijskima različicama znatno razlikujejo. Model s 68,8 kWh se ponaša z največjo hitrostjo polnjenja z enosmernim tokom 200 kW, kar omogoča polnjenje od 10 do 80 % v samo 22 minutah. Nasprotno pa je različica Long Range z 80 kWh omejena na največjo hitrost polnjenja s 95 kW, kar podvoji čas polnjenja od 10 do 80 % na približno 45 minut. Notranjost modela 6e je minimalistična, a premijska, z velikim zaslonom za informacije in zabavo, digitalnim instrumentnim panelom in različnimi luksuznimi dodatki, ki naj bi pritegnili kupce, ki kljub višji ceni iščejo čustveno povezavo s svojim vozilom.

Exit mobile version