Na zahodnih trgih je morda SUV res kralj med karoserijskimi oblikami, na vzhodu pa še vedno vladajo limuzine.
Kljub svetovnemu porastu priljubljenosti SUV-jev imajo limuzine še vedno pomemben in simboličen položaj na kitajskem avtomobilskem trgu. Leta 2024 je Kitajska, vključno s Hong Kongom in Tajvanom, predstavljala več kot 50 % svetovne prodaje limuzin, s prodanimi 7,89 milijona enot, kar pomeni 1-odstotno rast. To močno povpraševanje je v nasprotju s trgi, kot sta ZDA in Evropa, kjer so SUV-ji v veliki meri zasenčili tradicionalne limuzine. Za kitajske voznike limuzina še vedno velja za statusni simbol, kar je spodbudilo skoraj vse domače proizvajalce, da nadaljujejo z njihovo proizvodnjo, za razliko od mnogih njihovih evropskih in ameriških konkurentov.
Na svetovni ravni sta ZDA in Kanada sledile Kitajski kot drugi največji trg limuzin z 2,63 milijona prodanih enot (+1 %). Evropa je presenetljivo zasedla šele peto mesto, za Bližnjim vzhodom (1,15 milijona enot, vključno z Iranom) in Latinsko Ameriko (921.000 enot). To poudarja stalno preferenco evropskih potrošnikov do kombilimuzin, karavanov in seveda SUV-jev. Med posameznimi državami je Uzbekistan vodil po tržnem deležu limuzin, saj so limuzine predstavljale 60 % prodaje avtomobilov, sledile so Alžirija (48 %) in Egipt (47 %), medtem ko je delež limuzin v skupni prodaji avtomobilov na Kitajskem znašal 33 %.

Kar zadeva proizvajalce, je Toyota leta 2024 ohranila vodilni položaj s 1,75 milijona prodanih limuzin po svetu, kljub 7-odstotnemu padcu prodaje zaradi rasti njene ponudbe SUV-jev. Skupina Volkswagen je prav tako zabeležila 4-odstotni padec, s prodanimi 1,82 milijona enot. Nasprotno so kitajske znamke doživele znatno rast, saj se je BYD povzpel na tretje mesto z 1,51 milijona prodanih limuzin (+78 %). Drugi pomembni kitajski proizvajalci so bili Geely z 919.000 enotami (+36 %), Changan s 312.000 enotami (+19 %) in Chery z 298.000 enotami (+60 %), kar poudarja spremembe v tržni dinamiki in naraščajoči vpliv kitajskih proizvajalcev v segmentu limuzin.