Med milijonskimi superšportnimi avtomobili in motorji z več sto, če ne celo tisoč konjskimi močmi, se je gotovo počutil nekoliko neprimerno. A njegov prihod v Goodwood ni bil naključen. Če bo šlo vse po načrtih, bi ta mali električni terenec lahko postal paradni konj znamke: Honda N-ONE e.
Na Festivalu hitrosti 2025 je bil mali električar še vedno zamaskiran kot „Super EV“, zdaj pa je prvič predstavljen brez maskirne folije. Prva dražilna fotografija se osredotoča na sprednji del in jasno prikazuje ime modela. Dva jasna podatka, ki skupaj napovedujeta skorajšnjo uvedbo serijske različice na trg. Toda kdaj točno bo prišel na trg? In kaj lahko kupci pričakujejo? Pojasnjujemo najpomembnejša vprašanja.
Honda N-ONE e se vizualno zgleduje po avtomobilih kei, ki so na Japonskem zelo uspešni, vendar le delno prevzema njihove proporce. Medtem ko je dolžina klasičnih avtomobilov kei omejena na največ 3,40 metra, naj bi novi N-ONE e meril približno 3,90 metra. Vendar pa je karoserija na japonski sliki videti tipično ozka za avto kei. Ima mehkejše in bolj zaobljene linije, vendar ostaja majhna. Zaradi razširjenih kolesnih lokov iz prejšnjega koncepta „Super EV“ bi lahko bila Honda po evropskih standardih večja.
Okrogli žarometi LED, ki spominjajo na Hyundai Inster (ki prav tako izhaja iz vrste avtomobilov kei), so presenetljivi. In sprednja maska z dvema pokrovoma prtljažnika – podrobnost, ki na spletu že sproža ugibanja. Zakaj dve loputi? Ena od možnih razlag: Honda bi lahko vgradila dva polnilna sistema – priključek CHAdeMO za hitro polnjenje z enosmernim tokom v skladu z japonskim standardom in drugi priključek za polnjenje z izmeničnim tokom (tip J1771), po možnosti z integriranim kablom, podobnim tistemu iz modela Fiat Grande Panda. Vendar pa ima Super EV Concept le eno klop spredaj.
Karoserija bo imela pet vrat, slogovno pa bi se lahko zgledovala po Hondi e – izvirnem, a neuspešnem električnem avtomobilu, ki je bil predstavljen leta 2019 in je bil v proizvodnji do leta 2024.
Fotografije notranjosti še niso na voljo, vendar naj bi bilo v notranjosti več prostora kot v primerljivih modelih z motorjem z notranjim izgorevanjem. Hkrati lahko domnevamo, da se je Honda namenoma odpovedala tehnološkim presežkom modela Honda e, ki so pomembno prispevali k njegovemu neuspehu in znatno zvišali ceno.

Tehničnih podrobnosti je prav tako malo kot informacij o datumu premiere. Nekateri sumijo, da bi lahko nova mala Honda debitirala na sejmu mobilnosti IAA v Münchnu leta 2025, vendar japonski proizvajalec ni med sodelujočimi znamkami.
