Najzmogljivejši AMG GT vseh časov nosi ime GT2 Edition W16 – in videti je, kot da bi želel pit lane zamenjati za zbirateljsko polico.
Z 830 KM, tehnologijo DRS iz formule 1 in strogo omejeno na 30 vozil, je Mercedes-AMG ustvaril orodje na stezi, ki je zanimivo tako za ljubitelje adrenalina kot za ljudi z velikimi garažami in še večjimi denarnicami. Na vsakem je podpis Mercedesovega voznika formule 1 Kimija Antonellija – vključno z zbirateljsko vrednostjo.

Zaradi pomanjkanja homologacije ni bilo omejitev za poplavo konjskih moči. Pod motornim pokrovom je 4,0-litrski V8 biturbo, ki že v osnovnem modelu GT2 zagotavlja 707 KM. Toda pri AMG so menili: „Vedno je mogoče še malo več.“ Z novimi turbinskimi polnilniki in sistemom Push2Pass se moč za kratek čas poveča na 830 KM, navor pa preseže mejo 1000 njutonmetrov. Ob lastni teži le 1430 kilogramov je to razmerje med močjo in težo, zaradi katerega tudi marsikateri pravi dirkalnik vljudno skloni klobuk.
Sekvenčni šeststopenjski menjalnik je nameščen na zadnji osi v obliki transaxle, blažilniki so nastavljivi v štirih smereh, magnezijeva platišča v Petronasovi zeleni barvi pa na dirkališče prinašajo pridih F1. Aerodinamika ni nič manj spektakularna: aktivne lopute, rob spojlerja iz ogljikovih vlaken in sistem za zmanjšanje zračnega upora. S pritiskom na gumb na volanu se zadnje krilo zloži – in AMG že dirka s hitrostjo več kot 320 km/h. Če zdaj vklopite program Push2Pass, boste okusili warp hitrost.
V notranjosti prevladujejo matirana izpostavljena ogljikova vlakna in zeleni poudarki. Na omejeno izdajo spominja oznaka „1 od 30“, Antonellijev avtogram pa krasi prag vrat. Dirkaški vedro sedeži, spremenjen volan Cube Controls in popolna motoristična varnostna oprema zagotavljajo, da Tracktool ni le hiter, temveč tudi vreden zaupanja.
Tega orožja ne boste nikoli videli v dirkalnem modusu, saj ta zverina ni homologiran v skladu z nobenim predpisom. Primerljivih avtomobilov skorajda ni. Tako ostaja „le“ uporaba na dirkališčih. Ali pa v vitrini, kar bi bila popolna sramota. Zanimiv bi bil na primer čas kroga na Nordschleife. Samo pravimo.
Ostane še cena: 679.000 evrov neto. Veliko denarja? Vsekakor. Toda hej – za to dobite najmočnejši AMG GT vseh časov, ekskluzivno predajo na dirkališču, dirkaško obleko in čelado. Sliši se skoraj kot ugodna ponudba. Vendar si jo morate lahko privoščiti.