Sporočilo za javnost res ni zelo dolgo. V treh stavkih je Bentley le potrdil skorajšnjo vrnitev modela Continental Supersports.
V sporočilu za javnost piše, da je to „redek Bentley, ki komaj čaka, da se predstavi“. Na voljo sta tudi zgornja napovedna slika mat črnega modela Conti GT z veliko bolj agresivnim zadnjim odbijačem in zadnjim spojlerjem ter 29-sekundni videoposnetek, ki pa ne pove veliko več.

Vendar pa, kot se pogosto zgodi, naši kolegi pri britanskem Autocar že vedo več. Po njihovih besedah je novi Continental GT Supersports nenavadno športna in zmogljivostno usmerjena različica luksuznega kupeja. Avtomobil naj bi bil tudi predhodnik serije novih „ekstremnih“ zmogljivih avtomobilov iz Creweja. Spomnimo se, da se je precej redko uporabljeno ime Supersports na Bentleyju nazadnje pojavilo leta 2017 na predhodniku sedanjega modela Conti GT.
Bentley Continental GT (2025)










Takrat je vrhunski model še vedno poganjal 6,0-litrski motor W12 s 710 KM. Zdaj pa gre v povsem drugačno smer. Očitno jim je bolj pomembna športnost. Vodilni model z zmogljivostmi naj bi imel motor V8 s približno 650 KM in pogon na zadnji kolesi. Ker so W12 zdaj upokojili in se osredotočili na moč V8, bo imel superšportnik manj moči kot njegov predhodnik.
Po vsej verjetnosti bo tudi manj zmogljiv od svojih sorodnikov iz dveh modelnih serij. Po zadnjem lanskem faceliftu je Continental GT zdaj na voljo le s priključnim hibridnim motorjem V8 v dveh različicah s 680 (za test kliknite tukaj) in 780 KM. Vendar se domneva, da se bo novi Supersports tržil povsem drugače in kot „čisto zmogljiv model“, zahvaljujoč skrajno lahkim konstrukcijskim ukrepom, odpravi elektrifikacije in opustitvi pogona na vsa kolesa.




Kot pogosto, se ključ do izjemne zmogljivosti skriva v ukrepih za zmanjšanje teže. Po navedbah virov bo vozilo tehtalo približno 2000 kilogramov, kar je skoraj 500 kilogramov manj kot sedanji vrhunski model GT Speed s 780 KM. S tem bi Supersports postal najlažji Bentley v zadnjih desetletjih. Poleg odprave hibridnega sistema in pogona na vsa štiri kolesa so za veliko zmanjšanje teže verjetno odgovorni tudi karoserijski deli iz ogljikovih vlaken, veliko lažji športni sedeži in odprava zadnje klopi.
Kot še poroča Autocar, bo število vozil strogo omejeno. Število enot se bo verjetno gibalo v nizkem trimestnem razponu. Pričakujete lahko tudi precejšen cenovni pribitek v primerjavi z minimalno ceno 275.000 evrov, ki jo je trenutno treba odšteti za GT Speed. Pričakujte, da boste plačali več kot 400.000 evrov. Premiera modela Continental GT Supersports je načrtovana za letošnje leto, prve dobave pa se bodo začele konec leta 2026.