Porsche Cayenne Electric z močjo do 850 kW

S Cayenne Electric Porsche prvič predstavlja popolnoma električno različico svojega velikega luksuznega SUV-ja.

Model je od zdaj naprej na voljo v dveh različicah pogona. Poudarek je na visoki zmogljivosti in zelo hitrem polnjenju. Cene se začnejo pri 105.200 evrih za osnovni model, medtem ko Turbo stane od 165.500 evrov.

Cayenne Electric ima moč do 325 kW. Turbo ima običajno moč do 630 kW, vendar je s funkcijo Push-to-Pass mogoče kratkotrajno doseči 760 kW, s funkcijo Launch Control pa celo do 850 kW. S tem Turbo pospeši do 100 km/h v 2,5 sekunde in doseže 260 km/h. Osnovni model doseže hitrost 100 km/h v 4,8 sekunde.

Obe različici uporabljata baterijo z neto zmogljivostjo 108 kWh. Doseg po WLTP je do 642 km, turbo pa doseže do 623 km. S tem SUV ne spada med električna vozila z največjim dosegom. Pri rekuperaciji se v akumulator vrne do 600 kW.

800-voltna arhitektura omogoča zelo visoke zmogljivosti polnjenja. Porsche navaja 390 do 400 kW. Polnjenje od 10 do 80 odstotkov traja manj kot 16 minut. Cayenne Electric je prvi model znamke, ki opcijsko podpira brezžično polnjenje akumulatorja.

Električni SUV je dolg skoraj pet metrov. S tem je 55 milimetrov daljši od Cayenneja z notranjim izgorevanjem, ki bo še naprej na voljo. Medosna razdalja se je povečala za skoraj 13 centimetrov. Prtljažnik ima prostornino od 781 do 1588 litrov; dodatno je na voljo 90-litrski prostor za shranjevanje spredaj. Poleg tega lahko vleče prikolice s težo do 3,5 tone.

V notranjosti se nahaja tako imenovani Flow Display, pokončno nameščen zaslon na dotik z izrazitim upogibom, opcijsko pa je na voljo tudi zaslon za sovoznika. Zračno vzmetenje in prilagodljivi blažilniki so serijska oprema, pri različici Turbo pa paket dopolnjuje še diferencial z blokado. Opcijsko je na voljo tudi krmiljenje zadnje osi.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO