Mercedes-AMG C 63 s štirivaljnim motorjem je domnevno mrtev

Mercedes bo po poročanju različnih medijev naslednje leto prenehal proizvajati model C 63 in druge štirivaljne modele AMG.

Trenutni Mercedes-AMG C 63 s štirivaljnim priključnim hibridom nikoli ni bil velik hit. Da se izrazimo milo. Na testu so ga imenovali kot »tehnično mojstrovino brez duše«. Zdaj pa izgleda, da bo Mercedes končal z napako: nepriljubljeni C 63 serije W206 in S206 (T-model) naj bi bil pred koncem. Po podatkih spletnega portala Elektroauto News bo Mercedes naslednje leto prenehal s proizvodnjo modela C 63 PHEV. Iz notranjega memoranduma, ki je pricurljal v javnost, je razvidno, da bo po modelnem letu 2026 prenehalo več štirivaljnih modelov AMG, med njimi tudi trenutni model C 63.

V notranjem memorandumu, ki je bil razposlan oktobra, je navedeno, da bo proizvodnja modelov C 43, GLC 43 in GLA 35 prenehala februarja 2026. Modela C 63 in GLC 63 bosta proizvajali še do maja 2026. Tako se bo nesporazum končal po manj kot treh letih. C 63 je na trg prišel junija 2023. Edini model AMG s štirimi valji, ki ni prizadet, je GLA 45.

Zanimivo je, da bodo ti modeli zaradi strožjih predpisov o hrupu v Evropi, ki jih izvaja Ekonomsko komisija Združenih narodov za Evropo (UNECE), postopno izginili. V sporočilu je navedeno, da bodo novi predpisi „privedli do znižanja mejnih vrednosti za zunanji hrup… Zato vas želimo vnaprej obvestiti o prihajajočih datumih umika iz prometa za izbrane motorje AMG.“

Za ljubitelje večjih motorjev je to dobra novica. Usoda štirivaljnega motorja 63 se je zdela že prej zapečatena. Poročila so vedno znova nakazovala, da Mercedes razvija novo različico limuzine Performance z več valji, ki bi jo lahko uvedli z obnovo trenutne razreda C.

Junija je vodstvo Mercedesa priznalo, da C 63 s štirivaljnim motorjem med navdušenci ni naletel na odobravanje. Nekaj mesecev kasneje je Mathias Geisen, član uprave za marketing in prodajo, namignil, da bo naslednji C 63 morda opremljen z večjim motorjem. Čeprav verjetno ne bo vrnitve k V8, se zmogljiv šestvaljni motor zdi precej realističen.

Podrobnosti o naslednji generaciji C 63 še niso znane, vendar je očitno, da je Mercedes upošteval povratne informacije o trenutnem modelu. Elektrifikacija bo ostala osrednji del strategije blagovne znamke, vendar bodo prihodnji modeli AMG z nekaj sreče svoje baterije kombinirali z večjimi motorji z več karakterja.

Exit mobile version