Pininfarina se je lotila sodobne interpretacije Honde NSX

Pininfarina in italijansko moštvo JAS Motorsport sta obudila legendarno Hondo NSX z moderno reinterpretacijo, ki ohranja bistvene značilnosti ikone iz devetdesetih let.

Oblika ostaja zvesta izvirniku s črno strešno kupolo, poklopnimi žarometi in zadnjim spojlerjem, medtem ko je karoserija zdaj iz ogljikovih vlaken in z izrazitejšimi linijami, zahvaljujoč uporabe ogljikovih vlaken pa bi naj bila izboljšana tudi lega na cesti. Izstopajo nove zračne reže za boljše hlajenje ter širša zadnja os, ki izboljšuje vizualno ravnotežje.

Čeprav so objavljene fotografije precej skope z informacijami, je jasno, da gre za vozilo z bolj mišičastim videzom in sodobnim pristopom k klasični silhueti. Zadnje zračne reže so večje, pokrov motorja pa ima zdaj dodatno odprtino, podobno tisti pri dirkaški NSX-R. Nova različica nosi značke JAS, ne pa Honde, kar naj bi preprečilo pravne zaplete z matično znamko.

Pogonski sklop bo sestavljen iz predelanega 3,0-litrskega V6 motorja z več kot 202 kW (274 KM) moči, kar presega izvirnik. Moč se prenaša prek šeststopenjskega ročnega menjalnika, avtomobil pa bo na voljo tako v levi kot desni izvedbi volana, kar potrjuje globalne ambicije projekta.

Notranjosti še niso razkrili, a Pininfarina obljublja, da ne gre za dirkalnik, temveč za cestni avtomobil. Uradna predstavitev je napovedana za prvo polovico leta 2026, podrobnosti o številu izdelanih primerkov in ceni pa ostajajo skrivnost. V istem obdobju pričakujemo tudi NSX reinterpretacijo iz Italdesigna, torej se ljubiteljem te ikone obeta vznemirljivo leto.

Exit mobile version