MTM Pangaea GT: Audi RS 6 Avant s 1.100 KM in veliko karbona

Ko Audi RS 6 ni več dovolj, pač narediš novega. Točno to je storilo podjetje MTM. Pangaea GT ni navaden tuning projekt, ampak izjava na kolesih: 1.100 KM, 1.200 Nm navora in karbonska karoserija – vse to v kombiju, ki izgleda, kot da bi lahko iz Nürburgringa izgnal gravitacijo.

Monster je bil prvič predstavljen na avtomobilskem salonu Auto Zürich 2025 – tam, kjer je zrak redek in tlak polnjenja visok. Geni RS-6 so še vedno prepoznavni, vendar Pangaea GT tako močno presega serijski model, da je bila skoraj vsaka sestavina prenovljena ali zamenjana. MTM govori o prvem vozilu, ki je bilo v celoti razvito v hiši, in prav tako tudi deluje: manj tuning avto, bolj vožnja, ki je izziv Bugattiju, Ferrariju in podobnim.

Ime Pangaea je nekoč pomenilo prvotni kontinent, ki je povezoval vse. Pri modelu Pangaea GT gre za povezavo brutalne moči in tehnične natančnosti. Karoserija je v celoti izdelana iz ogljika, vsak panel je bil na novo konstruiran. Tudi streha, difuzor in blatniki so lastne proizvodnje.

Z dolžino 5,13 metra in širino 2,12 metra je avtomobil 13 centimetrov daljši in 17 centimetrov širši od RS 6 Avant – parkirne hiše se bo v prihodnje verjetno treba obsežno izogibati. A karbon ni le za okras. Zmanjšuje težo, povečuje togost in zagotavlja, da je Pangaea tudi pri hitrosti 300 km/h stabilen kot vlak ICE v tunelu. Aerodinamika sledi funkciji, ne modi. Zračni vodi, spojlerji in difuzorji niso okraski, ampak orodja, ki služijo pritiskom.

V notranjosti prevladuje koncentracija namesto udobja. Namesto petih sedežev so štirje karbonski sedeži, po dva spredaj in zadaj. Alcantara, usnje in vidni karbon določajo videz. Brez kromiranih letev, brez nepotrebnih dodatkov – samo materiali, ki delujejo resno. Sredinska konzola bolj spominja na kokpit GT3 kot na družinski kombi.

Pod pokrovom deluje znani 4,0-litrski V8-biturbo, vendar v radikalno prenovljeni obliki. Novi turbopolnilniki, spremenjen sesalni sistem, spremenjena programska oprema in izpušni sistem, ki zveni, kot da bi hotel spremeniti alpski greben. Rezultat: 1.100 KM in 1.200 Nm navora.

Od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot 2,5 sekunde, mejo 200 km/h doseže v približno osmih sekundah. Konča šele pri 350 km/h. Številke, ki bolj spominjajo na Eurofighter – in so kljub temu primerne za vsakdanjo rabo. Da se moč ne izgubi na ne nadzorovan način, je MTM popolnoma prilagodil podvozje. Sled je bila razširjena, aerodinamika izboljšana. Pangaea ostaja stabilen in nevtralen tudi pri hitrostih nad 300 km/h.

Pangaea GT je omejen na 25 primerkov, k temu pa pride še prototip za predstavitvene namene. Cena? Uradno ni navedena, vendar je gotovo visoka šestmestna številka. In tisti, ki še razmišljajo, so verjetno že prepozni. MTM Pangaea GT ni avtomobil za vsakdanjo rabo, ampak za spomine. Karbonski projektil z družinskim prtljažnikom in srcem dirkalnega avtomobila, narejen za ljudi, ki zmogljivosti ne želijo razlagati, ampak jo želijo doživeti. 1.100 KM, štirje sedeži, 25 kosov – in jasno sporočilo: če že norite, potem vsaj s stilom.

Exit mobile version