Golf in Beetle kot offroaderja

Japonski predelovalec Lüdix običajne VW-jeve kombilimuzine spreminja robustne offroaderje.

Japonski tuner na novo opredeljuje prikupno podobo Volkswagena Beetle, tako da ga spreminja v robusten terenski avtomobil, ki ga so ga navdihnili dirkalniki serije  Baja. Ne glede na to, ali gre za prvi New Beetle (1997–2011) ali zadnjo generacijo kultnega VW-ja (2011–2019), v vsakem primeru jih pri Lüdixu močno dvignejo od tal, dodajo zaščitne letve in velika kolesa, obuta v debele terenske pnevmatike Toyo Open Country. Medtem, ko zunanjost s prilagojenimi nosilci in matiranimi oblogami kriči po avanturi, pogonski sklopi običajno ostanejo serijski.

Strokovno znanje delavnice se razteza tudi na Golf VII, ki je duhovni naslednik Golfa Country iz 90. let in je postavljen višje od serijskega Tiguana, saj mu pri Ludixu priskrbijo dodatnih 70 milimetrov več svobode (gledano od tal). Medtem ko je predstavitveni avtomobil model s pogonom na sprednja kolesa, ki ga poganja skromen 1,2-litrski TSI motor z močjo 77 kW (105 KM) in 175 Nm, robustno estetiko dosežejo s teksturiranimi »nebarvanimi« zaključki odbijačev in dodatnimi LED-lučmi. Pomembno je, da so te robustne nadgradnje združljive z močnejšimi različicami 2,0 TDI in 4Motion s pogonom na vsa štiri kolesa, kar omogoča pristne terenske zmogljivosti.

Lüdix ponuja predelave kot kompletna vozila, predelovalske komplete ali kot posamezne dele, kmalu pa namerava svojo ponudbo razširiti tudi na znamke Mercedes, Porsche in Audi. Za obstoječe lastnike so cene relativno dostopne; paket za predelavo Golfa VII stane od 3.050 do 5.000 evrov, medtem ko lahko obsežnejša prenova za New Beetle stane do 9.400 evrov, odvisno od izbranih opcij.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO