Debata o varstvu okolja in klimatskih spremembah je v preteklih letih vse bolj prisotna in zaradi tega se tej temi tudi motošport ne more ogniti. Formula 1 je pred kratkim napovedala, da bo od leta 2021 uporabljala sintetična goriva. Okolju prijazna E-goriva pa so le začetek velike iniciative. Kajti Chase Carey, prvi mož Formule 1, ne napovedal obsežno PR-kampanjo, ki naj bi v ospredje postavila visoko učinkovitost aktualnih hibridnih pogonskih enot in s tem opozorila na trajnost Formule 1.

Čeprav je kraljevi razred motošporta že leta 2014 poskušal, da z novimi hibridnimi motorji nakaže pot zelene Formule 1, pa tega sporočila javnost ni zaznala. To se je pokazalo šele pred dirko za VN Nemčije. V pogovoru z analitiki Wall Streeta, je Carey povedal: “Ena izmed naših prioritet je malo pripovedovana zgodba Formule 1. Gre za naša prizadevanja v pogledu trajnosti. Veliko več se bomo temu posvetili jeseni.“
Carey nadaljuje: “Hibridni motor je bil neverjeten korak naprej v pogledu učinkovitosti, medtem ko je visoka zmogljivost ostala ohranjena.” 1,6 litrski V6 turbo motorji pridobijo, s pomočjo MGU-H delov, v izpušnem sklopu zbrano energijo, in jo znova oddajo preko električnega pogona. Mercedes je že poročal o 50 odstotni učinkovitosti – to je za običajen motor ogromna vrednost.

“Poleg tega agresivno delamo na stvareh kot so sintetična goriva, zato tesno sodelujemo z naftno industrijo na tako imenovanem E-gorivu, biološkem gorivu in pogonov na vodik,” tako Carey. “Videli bomo, kako se bo proti koncu leta vidik trajnost postopoma postavljal v ospredje.” Partnerji Formule 1, s katerimi se je pogovarjal o tej zadevi, so bil na idejo zelo navdušeni.

“Poleg tega verjamem, da je okoljevarstveni vidik pomemben za vsakega. Velik del se osredotoča na to, kako se lahko zmanjšajo emisije v motorju z notranjim izgorevanjem. Poleg tega bomo vključili še nadaljnje iniciative okrog naših prireditev. To je v neki meri multi-dimenzionalna priložnost,” pove Američan. A v ospredju se bo vendarle nahajal komunikacije super učinkovitih motorjev z notranjim izgorevanjem s svojimi nizkimi emisijami. “Menim, da nam to prinaša več plus točk kot vse drugo.“

S Totom Wolffom, šefom ekipe Mercedes, ima Carey zaveznika v lovu na trajnost. “Vse se vrti okrog trajnosti in tega, da postanemo CO2 nevtralni,” tako Avstrijec. “Mlade ljudi še komajda zanimajo stari V12 motorji. To je potrebno imeti v zavesti. Imamo najbolj učinkovit in zmogljiv motor v teh dirkalnikih in tehnični napredek je iz teh dirkalnikov naredil fantastične Hightech stroje. In ravno ta tehnologijo roma tudi v cestne avtomobile,” doda Wolff.