Alfa Romeo spada med znamke neelektričnih avtomobilov, ki se iz dneva v dan zmanjšujejo, čeprav ima kot hčerinska družba koncerna Stellantis dostop do tehnologije. In ker želi znamka že leta 2027 povsem preiti na električni pogon, bo potrebno pospešiti korak. Sedaj obstajajo znaki, kako se želi Alfa Romeo lotiti elektrifikacije.
Junija 2024 bo na trg prišla prva električna Alfa, dvojček Jeepa Avengerja, kot poročajo kolegi iz Autocar, brez da bi pri tem navedli vir. Mali SUV naj bi se sodeč po govoricah imenoval Brennero. Ta naj bi nagovoril novo skupino strank, predvsem družine in ženske. Ker Alfa v prihodnosti naj ne bi bila več samo športna znamka za moške srednjih let. Kot dvojček Avengerja naj bi bil avtomobil dolg okrog 4,10 metra in bi bil na voljo od okrog 37.000 evrov. Za pogon naj bi skrbel 115 kW elektromotor na prednji osi, moč pa iz baterije s 54 kWh – to naj bi omogočilo doseg do 400 kilometrov. Poleg tega naj bi obstajala različica z motorjem na notranje izgorevanje. Kot platforma naj bi služila STLA Small, ta arhitektura naj bi nosila tudi Avengerja.

Trenutno ima Alfa na trgu tri modele: limuzino srednje velikosti Giulia, SUV srednje velikosti Stelvio in kompaktni SUV Tonale. Modela srednjega razreda temeljita na platformi Giorgio, Tonale pa je na isti platformi kot Jeep Compass. Po Brenneru, če se bo seveda tako imenoval, naj bi v letih 2026 in 2027 nadaljevali z električnim terencem in električno limuzino. Električni SUV bo zamenjal Stelvia, ki je naprodaj od leta 2017, limuzina pa bo tekmec Porscheju Taycan. O tem so kolegu iz Autocar poročali v drugem članku, pri čemer so navajali šefa znamke Jeana-Philippa Imparata. Oba modela naj bi temeljila na STLA Large platformi. SUV naj bi stavil na vsakodnevno uporabnost, kar bi se skladalo z omenjeno družinsko usmerjenostjo. Z limuzino pa se želi Alfa močneje uveljaviti v ZDA in na Kitajskem. Ponujala naj bi dobro aerodinamiko in se tako v pogledu dosega priključila Mercedesu EQS ali Lucid Airu. Mercedesov model EQS lahko z enim polnjenjem prevozi 783 kilometrov, Lucid Air pa je trenutno električni avto z najdaljšim dosegom in sicer do 883 kilometrov. Po besedah Stellantisa platforma STLA Large omogoča doseg do 800 kilometrov.

Imparato je potrdil tudi električnega naslednika Giulie, ki naj bi prav tako temeljila na platformi STLA Large in omogočala doseg okrog 700 kilometrov. V različici Quadrifoglio naj bi bila možna moč do 1.000 KM. Po informacijah s Stellantis Power Day platforma omogoča električne pogone do 330 kW, dva od njih bi tako dala 660 kW. Pote bi še manjkal le električni naslednik modela Tonale. Informacij o tem je še malo, a če želi Alfa od leta 2027 prodajati samo električne avtomobile z baterijo, je treba Tonale, ki je bil predstavljen šele leta 2022, bodisi opustiti ali pa ga opremiti z električnim pogonom. Leta 2022 je Tiago Guzzaframe, načrtovalec izdelkov pri Alfi, potrdil, da je električni Tonale tehnično mogoč, kot so poročali kolegi iz InsideEV iz ZDA.


