Bizarna ALFA ROMEO 75 bi lahko na DRAŽBI dosegla 156.000 evrov

Alfa Romeo 75 je bila kompaktna športna limuzina, zasnovana kot tekmec mogočnemu BMW serije 3 (E30). Na trg je prišla leta 1985 kot zamenjava za model Giulietta in so jo izdelovali do leta 1992.

Italijanski proizvajalec karoserij Carrozzeria Castagna je dobil avtomobil iz leta 1987 in ga leta 1994 preoblikoval v nenavadno oblikovan, edinstven kupe, ki je bil naslednje leto predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi. Ideja te nenavadno oblikovane limuzine, ki so jo preoblikovali v kupe in poimenovali “Vittoria” (po hčerki sponzorja), je bila prevzeti oblikovne značilnosti modela SZ (Sprint Zagato), ki je imel sam nekonvencionalen videz. Hkrati naj bi se vrnilo ime Castagna, ki dejansko ni obstajalo od leta 1964. Toda očitno niso najeli najboljših oblikovalcev

Mnogi vedo povedati, da pri oblikovanju tega avtomobila niso uporabili najboljših strokovnjakov..

Čeprav gre za koncept, je “Vittoria” temeljila na serijskem vozilu in ima zato dovoljenje za vožnjo po cesti. Vendar je bila skorajda neuporabljena, saj je večino svojega življenja preživela v skladišču. Na merilniku je bilo prevoženih le 2.500 kilometrov in je v odličnem stanju – razen nekaj korozije na mestih, kjer se aluminij stika z jeklom. Alfa Romeo, ki jo je prenovila Carrozzeria Castagna, ima na jeklenem okvirju ročno kovane aluminijaste karoserijske plošče. Prenovljena je tudi notranjost s temno zelenim usnjenim oblazinjenjem, lesenimi oblogami in velikim logotipom Vittoria na sovoznikovi strani armaturne plošče. Dodan je bil tudi volan Momo in zelena alkantara na vratnih oblogah, sredinski konzoli in armaturni plošči.

Edino, česar se niso dotaknili, je bil motor…

Notranji deli modela 75 so bili prevzeti, tako da je Vittoria ohranila legendarni 3,0-litrski motor V6 “Busso“. Vendar so ga takrat preizkusili na testni mizi in po prilagoditvi, ki jo je opravilo podjetje iz Casalmaggiore, je proizvedel 255 KM. Moč se prenaša na zadnji kolesi prek ročnega 5-stopenjskega menjalnika. Zavorno moč zagotavljajo zavore Brembo, vzmetenje pa je nadgrajeno s koaksialnimi amortizerji Koni na obeh oseh in neodvisnimi vijačnimi vzmetmi na sprednji osi.

Če želite imeti v lasti redko avtomobilsko zanimivost, bo podjetje Car & Classic ta mesec na dražbi prodalo avtomobil Alfa Romeo Castagna Vittoria iz leta 1995. Za dobro dokumentiran unikat naj bi iztržili med 125.000 in 135.000 funtov. Po trenutnem menjalnem tečaju je to od 144.000 do 156.000 evrov.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO