ALFA ROMEO ne želi postati SUV-ZNAMKA, direktor namiguje na novi GTV

Alfa Romeo se pripravlja na predstavitev povsem novega modela Milano, ki bo prihodnje leto postal prvo “športno mestno vozilo” znamke. Pridružil se bo modeloma Tonale in Stelvio, s čimer bo italijanska znamka dobila modelno linijo križancev.

Vendar pa je v nedavnem intervjuju predsednik uprave Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato dejal: “Ne želimo postati znamka SUV, čeprav se svet preusmerja na SUV.”

Direktor je za Autocar še povedal, da so limuzine pripravljene na vrnitev, saj gresta aerodinamika in elektrifikacija z roko v roki. Povedal je še: “V ponudbi Alfe Romeo boste imeli Giulio – in ne samo to, saj so naslednji koraki, s katerimi se ukvarjamo, naslednji: kaj je odgovor na GTV in kaj bi lahko bil odgovor na Duetto?”

To pomeni, da bi lahko oživili kupe in roadster, vendar je Imparato opozoril, da za zdaj ni nič “zaklenjeno in potrjeno”. To je verjetno pametna poteza, saj je Alfa Romeo leta 2018 potrdila, da se bo model GTV vrnil s sistemom za pogon na vsa kolesa z vektoriranjem navora in več kot 447 kW (608 KM).

Tako kot iz številnih načrtov v obdobju FCA tudi iz modela GTV ni bilo nič. Naslednje leto je bil skupaj z naslednikom 8C nenadejano ukinjen.

Če se vrnemo k prenovljenima modeloma Giulia in Stelvio, je Imparato namignil, da je oblikovanje obeh modelov že končano in da se pripravljajo na izdelavo v tovarni Cassino. O prihajajočih električnih avtomobilih je znanega malo, vendar je izvršni direktor že prej namignil, da bi lahko Giulia združevala elemente limuzine in kombilimuzine.

Modeli naj bi se vozili na platformi STLA Medium in ponujali doseg po standardu WLTP do 700 km. Osnovna Giulia bi lahko imela približno 257 kW (350 KM), Veloce pa približno 589 kW (801 KM). Pričakujemo lahko tudi različico Quadrifolio s približno 736 kW (1.000 KM).

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO