Alfa Romeo Milano na prvih uradnih fotografijah

Po dolgem pričakovanju so tu prve fotografije kompaktnega SUV-ja Alfa Romeo Milano, ki je še vedno prekrit z najnovejšo kamuflažo, vendar že kaže, kako bo videti in kako se bo predstavil na trgu, ko bo uradno predstavljen 10. aprila 2024.

Poleg dneva uradne predstavitve, ki bo čez slaba dva meseca v Milanu med prenosom dogodka, podjetje razkriva tudi podrobnosti o zadnjih fazah uglaševanja modela Alfa Romeo Milano na testni stezi Balocco. Inženirji, ki so skrbeli za oblikovanje in razvoj modelov Alfa Romeo 4C, 8C, Giulia, Stelvio Quadrifoglio in 33 Stradale, so zasnovali tudi vodljivost in vozno dinamiko novega modela Milano, ki želi biti v vrhu kategorije po zmogljivosti. Koliko bodo morali storiti, še ni znano, saj Milano uporablja isto platformo kot Fiat 600 ali Jeep Avenger. To pomeni, da ne gre le za prvi povsem električni avtomobil znamke Alfa, temveč bo na voljo tudi z motorjem z notranjim izgorevanjem.

Prototip Alfe Romeo Milano na testni stezi v Baloccu

Pod vodstvom strokovnjaka Domenica Bagnasca, ki je odgovoren za potrditev dinamičnega bistva vozila, je Milano, tako kot vsaka Alfa Romeo, uglašen za “izjemne cilje“. V nadaljevanju je navedeno: “Ekipa se osredotoča na izjemno dinamiko z usmerjenimi in posebnimi posegi na podvozju. Cilj ostaja nezamenljiva vozna dinamika, ki temelji na neposredni in izjemno natančni geometriji krmiljenja, ki zagotavlja hitro vožnjo v ovinkih z visoko stopnjo oprijema.” Projekt vodi Stefano Cereda, ki je že dolgo časa veliko ime pri projektih Alfa Romeo. Cereda, ki je sodeloval pri razvoju dizelskih motorjev za modela Giulia in Stelvio, je pri Alfa Romeo debitiral s projektom Giorgio.

Platforma, ki je bila veličastno napovedana pred skoraj desetimi leti, vendar sta na njej temeljila “le” limuzina Giulia in model Stelvio. Preden je “ponosno” prevzel vodenje projekta Milano, je Stefano prižgal zeleno luč za razvoj priključnega hibridnega motorja Q4 Tonale z 280 KM. Cilj tega izpopolnjevanja Milana ostaja “nezamenljiva vozna dinamika zaradi neposrednega in izjemno natančnega krmiljenja, ki zagotavlja hitro vožnjo v ovinkih z visokim oprijemom“. V testnem in razvojnem centru Alfa Romeo v Baloccu (VC) je zaposlen tudi Luigi Domenichelli, italijanski inženir, ki je odgovoren za preverjanje vseh podsistemov modela Milano z vidika zmogljivosti, vzdržljivosti in udobja. Po navedbah proizvajalca ambiciozni oblikovalski cilji modela Alfa Romeo Milano vključujejo tudi vrhunsko ergonomijo zaradi izpopolnjenega vmesnika človek-stroj.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO