Alfo Romeo Sprint Restomod je navdahnil opuščeni reli dirkalnik skupine B

Alfa Romeo Sprint je zanimiv restomod, ki ga je razkrilo portugalsko inženirsko podjetje Alma, specializirano za obnavljanje in tuning starodobnikov. Kupe na osnovi Alfasuda je deležen vrste zunanjih, notranjih in mehanskih nadgradenj, ki jih je navdihnil pozabljeni projekt rally avtomobila skupine B, ki ga nikoli niso uresničili.

Leta 1982 je Autodelta razvila prototip relija Sprint s sredinsko postavitvijo motorja in široko karoserijo, ki jo je zasnoval Zagato. Sprint 6c žal ni končal na prizoriščih rallyja skupine B, čeprav je spodbudil domišljijo ljubiteljev znamke Alfa Romeo in spodbudil nekaj neodvisnih predelav.

Letos smo dobili nov primerek restomoda, ki ga je navdihnil nikoli dokončan reli avtomobil. Karoserija Alma Sprint iz kompozitnih materialov ima škatlaste razširitve blatnikov, prilagojene odbijače, elegantna ogledala in integriran spojler na zadku. Četverica okroglih žarometov je dobila sodobne žaromete podjetja Hella, nameščene v novo ohišje iz aluminija.

Kabina je oblazinjena z alkantaro ter opremljena z aluminijastimi vložki. Volan podjetja Zagato je kombiniran z aluminijasto prestavno ročico, izdelano po meri. Alma pravi, da so novi sedeži in premaknjen volan izboljšali vozniški položaj, medtem ko 4-točkovni varnostni pasovi Sabelt prispevajo k videzu, navdahnjenemu z motošportom. Nazadnje je na voljo tudi Bluetooth zvočnik.

Alma Sprint nima sredinsko nameščenega motorja V6 Busso iz reli prototipa, ima pa več kot nekaj nadgradenj mehanskih komponent. Štirivaljni bokserski motor izvirnika je povečan na 1,8 litra, ima preoblikovane glave, kovana bata, prilagojene odmične gredi, prilagojen ventilni sistem in par Dellortovih uplinjačev.

Spremenjen pogonski sklop proizvede 118 kW (160 KM), kar je precejšen napredek v primerjavi s katero koli serijsko različico modela Sprint – vključno z različico Quadrifoglio Verde. Upoštevajte, da restomod tehta 880 kg, kar pomeni, da je razmerje med močjo in težo zelo dobro. Poleg tega je mogoče petstopenjski ročni menjalnik s tesnim razmerjem po želji kombinirati z diferencialom z omejenim zdrsom Torsen na sprednji osi.

Druge nadgradnje vključujejo nastavljive blažilnike za boljšo vodljivost, večje prezračevane diske in “sestavne dele iz motošporta”.

Alma želi izdelati 20 primerkov restomoda Alfa Romeo Sprint, pri čemer bo vsak primerek prilagojen lastniku na podlagi „obsežnega nabora možnosti“. Cena ni bila razkrita, prve dobave pa naj bi se začele v tretjem četrtletju leta 2024.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO