DS N°4: DS4 Facelift prinaša novo ime in električno različico

„Ne imenujte ga DS 4“ bi lahko bil tudi naslov velike prenove francoskega premium crossoverja. Kajti tisto, kar je doslej nosilo to ime, se zdaj imenuje DS N°4.

Po navedbah DS naj bi ga preprosto imenovali ‚številka 4‘. Številka 4 sledi imenovanju, ki je bilo uvedeno z velikim DS N°8. S tem je tudi to pojasnjeno. A novo ni samo ime: prenovljeni DS prinaša številne vizualne in tehnične novosti. Najpomembnejša sprememba je zagotovo uvedba povsem električnega pogonskega sistema, ki naj bi omogočal doseg 450 kilometrov. Vse ostale spremembe vam bomo razkrili tukaj.

Zunanjost

Čeprav so dimenzije skoraj enake kot pri predhodnem modelu (dolžina: 4,40 metra, širina: 1,87 metra, višina: 1,47 metra, medosna razdalja: 2,67 metra), se DS N°4 predstavlja v popolnoma prenovljeni podobi. Opazna je prenovljena prednja stran z črno masko hladilnika, nekoliko daljšo kapoto in osvetljenim logotipom DS. Dodani so novi Matrix LED-žarometi. Serijsko so vgrajena 19-palčna platišča, 20-palčna so na voljo kot oprema za plug-in hibrid, ki ostaja najmočnejša različica. Na zadku so tridimenzionalne zadnje luči poskrbele za prepoznavnost.

Notranjost

V notranjosti takoj pade v oči novi 10,25-palčni digitalni kokpit, ki ga je mogoče kombinirati z zaslonom Head-Up, ki informacije projicira na 21-palčno površino na vetrobransko steklo. Dopolnjuje ga 10-palčni infotainment zaslon, vgrajen med posebej vitke prezračevalne šobe z “ultratankimi, skritimi lamelami”. K temu pride še glasovno upravljanje s ChatGPT.

Materiali, kot so mehke tkanine, Alcantara, robustne aluminijaste aplikacije, sedežne obloge iz napa usnja v videzu zapestne ure, vložki iz rjavega jesenovega lesa in novi zvočni sistem Focal Electra s 14 zvočniki in 690 vati, poudarjajo vrhunsko kakovost.

Vendar pa je ekstravaganten notranji dizajn še vedno na račun prostora v zadnjem delu: visoki potniki se hitro dotikajo s koleni in glavo, tudi sredinski tunel je v električni različici ohranjen. Prostornina prtljažnika se razlikuje glede na vrsto pogona:

Mild hibrid: 430 litrov

Plug-in hibrid: 390 litrov

Električna različica: 360 litrov

Motorji in podvozje

Pri novem DS N°4 so na voljo naslednje pogonske različice:

1,2-litrski trivaljni bencinski motor z blago hibridno tehnologijo, 145 KM, 6-stopenjski avtomatski menjalnik

Plug-in hibrid z 1,6-litrskim turbobenzinskim motorjem, elektromotorjem in 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko: 225 KM, 0–100 km/h v 7,1 s, čisto električni doseg: 81 km (30 odstotkov več kot doslej), 14,6-kWh baterija

Električna različica E-Tense z 213 KM (343 Nm) in 58,3-kWh akumulatorjem: 450 km WLTP doseg, zmogljivost polnjenja: 11 kW (AC), 120 kW (DC) – 100 km v 11 minutah; posebnosti: 10 mm nižja, 3-stopenjska rekuperacija prek lopatic na volanu

Dizelska različica z 1,5-litrskim motorjem BlueHDi in 130 KM naj bi sledila pozneje – natančen datum še ni bil naveden.

DS ostaja zelo nejasen glede informacij o dinamičnosti vožnje. Navaja le, da »prenovljeno podvozje in krmiljenje omogočata izjemno vožnjo. Pri razvoju podvozja je bil poseben poudarek na udobnem in dinamičnem upravljanju«. Prvi test bo prinesel več informacij.

Cene in začetek prodaje

Uradne cene nam še niso bile razkrite, vendar naj bi začetna cena ostala približno enaka dosedanji ceni 40.000 evrov. Električna različica bo predvidoma stala med 45.000 in 47.000 evrov. Novi DS N°4 bo v prodajo prišel sredi septembra, naročila pa bodo začeli sprejemati “v nekaj tednih”.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO