Zagato je imel delovno vikend na Concorso d’Eleganza Villa d’Este, kjer sta bila predstavljena dva avtomobila izpod peresa italijanskega karoserijskega proizvajalca. Slavna oblikovalska delavnica je vse presenetila z modelom Bovensiepen Zagato, ki temelji na BMW M4. Drugi kupe, tokrat na podlagi Alfa Romeo 8C Competizione, je doživel svetovno premiero na Comskem jezeru v Italiji.
DoppiaCoda (dvojni zadek) je edinstven poseben projekt, ki ga je naročil premožen italijanski kupec. Ime se nanaša na kombinacijo grebenastega repa in zaobljenega krila. Kamm-zadek, je oblikovni element, ki se odlikuje po rahlo nagnjenem profilu, ki se nenadoma konča v navpični površini. Razvil ga je nemški oblikovalec in aerodinamik Wunibald Kamm, ki je leta 1938 zasnoval BMW Kamm-Coupé.

Zagato si je upal spremeniti enega najlepših avtomobilov sodobnega časa. Ali je rezultat boljši od dela Wolfganga Eggerja in Danieleja Gaglioneja iz leta 2000, pa ostaja odprto vprašanje. Tudi po vseh teh letih je sodobni 8C, ki ga je razvil Centro Stile Alfa Romeo, še vedno osupljiv superšportni avtomobil s sredinsko nameščenim motorjem v različicah kupé in spider.




Podobno kot že omenjeni Bovensiepen-M4, tudi ta ne bi bil pravi Zagato brez značilnega dvojnega kupolastega strehe. Čeprav je bila prenovljena celotna karoserija, je prav prenovljen zadek tisto, kar ga takoj loči od običajnega modela 8C. Pri prenovi zadnjega dela Alfe je Zagato izkoristil izkušnje iz lanskega projekta na podlagi Alpine A110 z odstranljivim zadnjim odbijačem z dolgim repom.
Tehnični podatki niso bili objavljeni, kar bi lahko nakazovalo, da bo DoppiaCoda ohranil motor V-8, ki izhaja iz Ferrarija. V serijskem modelu 8C je 4,7-litrski atmosferski motor razvil moč 444 KM in navor 480 Nm. Moč je bila prek šeststopenjskega avtomatskega menjalnika s prestavnimi lopaticami prenesena na zadnja kolesa. Avtomobil je pospešil od 0 do 100 km/h v 4,2 sekunde in dosegel največjo hitrost 292 km/h.






To ni prvič, da je Zagato na novo interpretiral Alfa Romeo 8C. Na istem dogodku v Italiji leta 2010 je bil predstavljen TZ3 Corsa kot edinstven primerek za nemškega zbiralca Martina Kappa. Ta avtomobil je imel prav tako kammback, čeprav je bil bolj podoben estetiki “Breadvana”.