Današnja dirka se je pričela z bližnjimi srečanji v La Sourceu, kjer jo je najbolj skupil Max Verstappen, ki je na vrhu Eau Rougea odstopil s poškodovano levo prednjo obeso v zaščitni ogradi. Krivdo za bližnje srečanje s Kimijem Raikkonenom lahko v veliki meri pripiše sebi, saj je v to lasnico želel zaviti v najožjem možnem delu.
V La Sourceu pa je prišlo do spremembe tudi med prvimi tremi dirkači, saj je Lewisu Hamiltonu uspelo prehiteti Sebastiana Vettla, medtem ko je Charles Leclerc zadržal svoje mesto in se kot prvi podal v Eau Rouge. A Nemec je hitro vrnil udarec in na ravnini Kemmel prehitel Hamiltona, tako da so se za varnostnim avtom – zaradi Verstappna, ki je odstopil – razvrstili Leclerc, Vettel, Hamilton, Bottas, Norris, Grosjean, Magnussen, Perez, Gasly in Stroll – če naštejemo prvo deseterico.
V petem krogu je varnostni avto zavil s steze in Leclercu je uspelo ubraniti mesto pred moštvenim kolegom, ki je v La Sourceu naredil napako pri zaviranju. Leclerc se je počasi oddaljeval, vrstni red za njim pa je ostal nespremenjen. Vettlu se ni uspelo povsem odlepiti od Hamiltona, ki mu je sledil z zaostankom okrog sekunde. Očitno si je Vettel pri napaki zaviranja načel svoje gume, zato je že v 14. krogu moral zaviti v bokse na menjavo.
Obut v srednjo zmes gume je Vettel vozil odlične čase, ki so zadostovali, da je bil pred moštvenim kolegom tudi takrat, ko je ta prišel nazaj na stezo po svojem postanku. Mercedesov dvojec pa si je vzel nekoliko več časa in dirkača sta na postanke zavila pozneje. Vrstni red po opravljenih prvih postankih vodilne četverice je bil sledeč: Vettel, Leclerc, Hamilton, Bottas, Norris, Giovinazzi, Ricciardo, Perez, Grosjean in Gasly.
Toda mladi Leclerc se je s 6 krogov mlajšimi gumami z velikimi koraki približeval moštvenemu kolegu Vettlu in v krogu številka 27 je sledil moštveni ukaz. Leclerc je smel pred Vettla, slednji pa je na ciljni ravnini zavil na stran, da Monačan ni izgubljal na hitrosti. Vettel se je potem ekipi pritoževal, da njegove gume najverjetneje ne bodo zdržale do konca dirke, čeprav mu je njegov dirkalni inženir Adami povedal, da bo boj z dirkači, ki so za njim, trajal do cilja.
Tako da Vettlu sprva ni ostalo nič drugega, kot da se naprej bori s tekmeci in svojimi gumami. Nekaj krogov mu je uspelo, da je za seboj zadrževal Hamiltona, kar je v pogledu razpleta današnje dirke pomagalo Leclercu, da si je nabral dovolj veliko časovno prednost. Lahko bi tudi menili, da je bila to morda tudi taktika Ferrarija. Ker v 32. krogu je Hamilton v Lec Combesu vendarle uspel prehiteti Vettla in se podati v lov za Leclercom. Dva kroga pozneje se je Vettlu približal še Bottas, takrat pa so Nemca vendarle poklicali v bokse, da mu obujejo mehko zmes gum.
Pričakovali smo lov Vettla za prvimi tremi dirkači, a nič od tega. V 36. krogu je ponovno storil napako pri zaviranju, njegove sveže mehke gume pa so bile dovolj, da si je privozil dodatno točko za najhitrejši krog dirke.
V sredini polja pa smo lahko videvali nekaj zanimivih dvobojev in prehitevalnih manevrov, medtem ko je Leclerc imel na vrhu šest sekund prednost pred Hamiltonom. A prednost mladega Monačana je iz kroga v krog kopnela, kajti krog pred koncem dirke je imel Leclerc le še poldrugo sekundo prednosti. V zadnjem krogu je v zaščitni ogradi odstopil Giovinazzi, grenak konec dirke pa je doživel tudi danes odličen Lando Norris, ki je po končanem predzadnjem krogu obtičal na ciljni črti, šlo naj bi za okvaro motorja.
Tako se je Leclerc na koncu vendarle veselil svoje prve zmage v karieri Formule 1, katero pa je posvetil tragično preminulem prijatelju Anthoineu Hubertu. Drugo mesto je osvojil Lewis Hamilton, tretji pa je bil njegov moštveni kolega Valtteri Bottas. Četrto mesto je osvojil Sebastian Vettel, peti je bil Alexander Albon, šesti Sergio Perez, sedmi Daniil Kvjat, osmi Nico Hülkenberg, deveti Pierre Gasly, zadnjo točko pa je osvojil Lance Stroll.