V zadnjih letih smo se že navadili na Mercedesove zabave ob osvajanju naslovov prvaka – tako dirkaškega kot konstruktorskega. Kajti srebrne puščice od leta 2014 naprej, torej od uvedbe hibridne tehnologije, osvajajo en naslov za drugim. Letos jih čaka že šesta zabava zapored. Kajti po dvojni zmagi v Rusiji, lahko odgovorni ekipe že pričnejo z načrtovanjem velike zabave. Za dirko v Suzuki že lahko postavijo šampanjec na hladno in pripravijo majice za šesti naslov. Kajti srebrne puščice lahko na Japonskem oba naslova osvojijo iz lastne moči.
V konstruktorskem prvenstvu imajo tačas 162 točk prednosti pred edinim preostalim tekmecem iz Maranella. Z dodatno točko za najhitrejši krog dirke, lahko ena ekipa na posamezni dirki osvoji maksimalnih 44 točk. Da bi dosegli neulovljivo prednost, mora Mercedes po dirki na Japonskem svojo točkovno prednost povečati na najmanj 176 točk. Najbolj enostaven način, da v primerjavi s Ferrarijem svojo prednost povečajo za dodatnih 14 točk, bi bila ponovna dvojna zmaga. Lewis Hamilton in Valtteri Bottas sta v letošnji sezoni osvojila že osem dvojnih zmag. Možnost, da to ponovita tudi v Suzuki, je računsko pri 50 odstotkih.
Tudi v prvenstvu dirkačev lahko Mercedes naslov osvoji iz lastne moči. Z dodatno točko za najhitrejši krog dirke, lahko dirkač na posamezni dirki osvoji maksimalno 26 točk. Da bi se otresel tekmecev, bi moral Lewis Hamilton pred zadnjimi štirimi dirkami sezone – po Suzuki torej – imeti prednost 104 točk. Charles Leclerc (+107), Max Verstappen (+110) in Sebastian Vettel (+128), se tačas že nahajajo v tem področju.
To pomeni, da mora Hamilton na dirki za VN Japonske v cilj pripeljati le pred svojimi tekmeci iz Ferrarija in Red Bulla. Svojega moštvenega kolega Valtterija Bottasa (+73) Hamilton na dirki v Suzuki še ne bo mogel pustiti dovolj za seboj, da bi lahko slavil svoj šesti naslov že na Japonskem. Toda šefu ekipe Toto Wolffu je verjetno vseeno, kdo od obeh dirkačev bo osvojil naslov – in kdaj seveda.