in ,

Matematično je še mogoče: Renault še ni odpisal četrtega mesta

Cyril Abiteboul, šef ekipe Renault, je pojasni, da se moštvo še ni predalo v boju za četrto mesto, vendar se zaveda, da samo dober potencial dirkalnika ne bo dovolj.

Foto: Hasan Bratić

Še se spomnimo besed francoske tovarniške ekipe Renault, ki si je pred začetkom sezone za cilj postavila skupno četrto mesto. Pet dirk pred koncem prvenstva beležijo 33 točk zaostanka za McLarnom. V povprečju bi morali na dirko nadoknaditi sedem točk, da bi na koncu prehiteli svojega motornega partnerja. “To je dolga pot in bližje bomo koncu sezone, toliko bolj bo, razumljivo, težje za nas,” se zaveda Cyril Abiteboul.

Renault ima še pet dirk časa, da nadoknadi zaostanek za McLarnom in doseže zastavljeni cilj za letošnjo sezono, toda naloga bo vse prej kot lahka – Foto: Hasan Bratić

Kajti medtem ko je bilo vse manj dirk, je Renaultov zaostanek za McLarnom ostal več ali manj stabilen. Že po dirki v Hockenheimu so beležili 31 točk zaostanka. Pomeni, da se zaostanek na zadnjih petih dirkah praktično skorajda ni spremenil. In sedaj je do konca sezone še pet dirk, na katerih bo imel Renault priložnost, da izniči svoj zaostanek. “Matematično je še mogoče, zaradi česar tega mesta še ne bomo odpisali. Še vedno je to naša ambicija in cilj,” borbeno doda Abiteboul, ki pa istočasno poudari: “Dejansko je bila nagrada v preteklih tednih dokaj majhna, če pomislimo, da ima dirkalnik od poletnega premora naprej dober potencial.

Edini dober rezultat po poletnem premoru, kjer so osvojili veliko točk, je bila dirka v Monzi, kjer so občutno zmanjšali zaostanek – Foto: Hasan Bratić

Francozi so edino na dirki v Italiji osvojili dobro število točk in sicer 22. Preostale tri dirke pa so bile razočaranje. Štiri točke v Belgiji, dve v Singapurju in nazadnje le ena točka v Rusiji. S takšnimi rezultati bodo težko zmanjšali zaostanek za McLarnom. “Imeli smo štiri kvalifikacije, na katerih sta bila oba dirkalnika med prvimi desetimi. Toda tri od štirih dirk so zasenčili neželeni pripetljaji. Vendar ne mislim vsega pripisovati tem dogodkom. Skrbeti moramo, da se to ne bo dogajalo,” tako šef ekipe. V Spaju sta oba dirkača prejela kazen pribitka mest zaradi menjave motorja, v Singapurju je bil Ricciardo naknadno diskvalificiran, v Sočiju pa jim znova ni šlo po načrtih.

Danielov kontakt z Giovinazzijem v prvem krogu je poskrbel za to, da je bil dirkalnik nevozen,” pojasni Abiteboul. Pri tem so se poškodovali mnogi aerodinamični deli in konec je bilo z uravnoteženostjo dirkalnika, zaradi česar je Ricciardo odnehal. “Nico je na startu izgubil nekaj mest in potem je še v nepravem času prišel virtualni varnostni avto,” dopolni Francoz v pogledu svojega drugega dirkača. Poleg tega je imel Nemec še težave pri postanku v boksih, ki so ga stale še dodatnega mesta.

Cyril Abiteboul, šef ekipe Renault, pravi, da je matematično še mogoče prehiteti partnerja McLaren, toda za to bodo potrebovali boljše rezultate – Foto: Hasan Bratić

Gledano v celoti je bil to znova frustrirajoč konec tedna brez nagrade. Zares je škoda, kajti naš dirkalnik ima dober potencial,” se jezi Abiteboul, ki tudi ve, da si od tega ne more ničesar kupiti. “Enostavno moramo osvajati točke.” Sedaj je na sporedu Suzuka, ki na papirju ni najboljša steza za Renault, tako Abiteboul. Pri tem pa Renault potrebuje najmanj še en takšen rezultat, kot so ga dosegli v Monzi, da bi zmanjšali zaostanek za McLarnom. Povrhu pa tudi čas, ki je ostal do konca sezone, ni na njihovi strani.     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zaradi novih gum: Prepoved grelcev šele v letu 2023 namesto 2021?

Sponzor Roberta Kubice: Neprijetno vprašanje ekipi Williams