V osnovi bo v Nemčiji veljal 68.850 evrov, kar je dobrih 21 tisočakov več kot osnovni limuzinski A6, ob dvolitrskem štirivaljniku pa pogonski sklop sestavljata še elektromotor in 7-stopenjski S Tronic-samodejni menjalnik.

Celotni paket zadošča za največjo moč 270 kW (367 KM), ob tem pa A6 55 TFSI e Quattro zmore 500 Nm največjega navora, kar zadošča za šprint z mesta do 100 km/h v 5,6 sekunde in najvišjo hitrost 250 km/h. V popolnoma električnem načinu lahko A6 55 TFSI e Quattro doseže 135 km/h najvišje hitrosti. Voznik lahko v voznem načinu »Hold« dodatno varčuje z energijo.
Litij-ionske baterije, ki imajo zmogljivost 14,1 kWh so nameščene v zadku vozila, kar zadošča za do 53 kilometre dosega po WLTP-ciklu, napolniti pa jih je mogoče v dobrih dveh urah in pol prek 7,4 kW polnilnice.

Že omenjeni dodatni seksapil so pri Audiju zagotovili z S Line paketom zunanjosti, zavornimi oblogami v rdeči barvi in 19-palčnimi litimi platišči, vse skupaj pa začinili še s športnim podvozjem, LED-matričnimi žarometi, športnimi sedeži in digitalnimi merilniki.