Pri Lamborghiniju so nekaj dni nazaj sporočili, da so v petih letih izdelali in prodali 14.022 primerkov modela Huracan. Za primerjavo – z Gallardom so takšno število dosegli šele po desetletju proizvodnje in prodaje.

V Sant’Agati Bolognese si Huracanovo priljubljenost razlagajo s tem, da so zanj povsem spremenili in modernizirali proces proizvodnje, Huracana pa ohranjajo svežega z obsežno opcijsko opremo in posebnimi serijami. Prav tako je Huracan (ob sorodnem Audiju R8 V10) edini športni avto na svetu, v katerem lahko vozniki še občutijo rohnenje atmosferskega V10, saj večina ostalih prisega na prisilno polnjene osemvaljnike V-oblike.

Kot vse kaže, bo Huracan vsaj še nekaj časa nepogrešljiv člen Lamborginijeve prodajne palete, kar pomeni, da lahko pričakujemo še več omejenih serij in posebnih primerkov. Pričakujemo lahko različico Performante, ponovno bi lahko od mrtvih obudili tudi Superleggero, veseli pa tudi dejstvo, da bo tudi naslednika poganjal desetvaljnik V-oblike, ki bo zaradi strožjih okoljskih norm povezan tudi z elektromotorjem.