V motošportu obstajajo imena, ki poskrbijo za vlažne roke in navdušenje. Ferrari je vsekakor takšno ime. Tudi Schumacher spada med ta imena. In pred dnevi sta se obe imeni združili na kraju, ki lahko poskrbi za enak simptom in sicer Fiorano, testna steza te blagovne znamke z mitom.

Na tej stezi blizu znamenitega italijanskega proizvajalca sta bila namreč najnovejši superšportnik Ferrari F8 Tributo, aktualna mojstrovina italijanskih inženirjev, kjer gre za najnovejšo različico Ferrarijeve interpretacije prestižnega V8-športnika za običajne ceste. 185 konjičkov na liter prostornine, kar skupno prinaša 529 kW oziroma 720 poskočnih vrancev, in Mick Schumacher, sin legendarnega rekorderja v naslovih prvaka Formule 1 Michaela Schumacherja.
Vsa teorija je lahko siva. V praksi pa je F8 Tributo več kot le seštevek svojih delov. “Občutil se je kot dirkalnik Formule 1,” je po prvem preizkusu tega športnika navdušeno povedal Mick Schumacher, ki se mu je na obraz narisal širok nasmeh. Inženirji pri nadaljnjem razvoju svojega avtomobila niso imeli v očeh le zmogljivosti, temveč predvsem voznost tega športnika. Mick, dirkač Formule 2 in član Ferrarijeve akademije mladih dirkačev, je našel le pohvalne besede. “Skoraj iz vsakega kota sem lahko pospeševal v tretji prestavi, običajno pa se to opravi v drugi. Toda opazi se, kako je zmogljivost v nižjih vrtljajih vedno prisotna in nikoli ne popusti.“

Pokrov iz pleksi stekla nad področjem motorja, ki spominja na legendarnega Ferrarija F40, omogoča krasen pogled na pogonski stroj tega športnika. Da bi kljub turbo polnilniku in strogim vrednostim emisij ustrezal tudi zvok tega športnika, so v vozniško celico namestili zvočne kanale. Spričo tega voznik še bolje občuti in sliši zvok V8-motorja. “Pri Ferrariju je bil zvok vedno nekaj posebnega,” navdušeno pove Schumacher. “Predvsem ko motorji presežejo določeno število vrtljajev in ko se odprejo lopute. To je lep in zelo poseben občutek.” Toda v Maranellu se v pogledu razvoja niso osredotočali le na srce tega avtomobila. Zmanjšali so mu tudi težo, tako da se 50 konjičkov več kot pri predhodniku 488 GTB sreča s 1.380 kilogrami teže. Pomeni, da so inženirji prihranili 40 kilogramov teže.
Seveda so se mojstri v Maranellu posvetili tudi aerodinamiki. Medtem ko je aerodinamičen učinek narasel za deset odstotkov, se je povečal tudi podtlak. Samo tako imenovani S-Duct prinaša v primerjavi z 488 GTB za 15 odstotkov več podtlaka. Spremembe, ki so se izplačale, kar potrdi tudi Schumacher. “Takoj ko pritisneš na plin, imaš ta konstanten občutek oprijema do določene točke, na kateri se to potem preseže. Če potem nekoliko odpreš krmilo, se avtomobil ujame in na stezo prinaša potrebno zmogljivost. Avtomobil je v ovinkih zelo podoben težkemu dirkalniku Formule 1.“
Mick Schumacher: Še vedno sanjam o Ferrariju

Z osnovno ceno občutno preko 200.000 evrov, Ferrari F8 Tributo za navadne smrtnike ostaja le sanjski avto. Toda o čem pa sanja Mick Schumacher? “Še vedno sanjam o Ferrariju,” prizna 20-letnik. Njegov sanjski avto je pri tem Ferrari 458 Italia, predhodnik F8 Tributo. “458 Italija je avtomobil, za katerega je veliko inputa dal moj oče. Pri razvoju tega športnika je veliko sodeloval z inženirji. In ta atmosferski motor, ki je vgrajen v ta avtomobil…ta ima zares neverjeten zvok.“

458 Italia je bil zadnji športni avtomobil, kjer je bil odločilno v razvoj vpleten Michael Schumacher, preden se je odločil vrniti v Formulo 1 z ekipo Mercedes. Pred tem je rekorder v naslovih prvaka več kot desetletje zaznamoval Scuderio iz Maranella. “Skoraj v vsakem Ferrariju lahko neposredno čutim DNK svojega očeta,” se veseli Mick Schumacher in v isti sapi še doda: “Na to sem zares zelo ponosen.“
