Kot vse kaže, bodo tudi tokrat v Wolfsburgu ostali v bolj tradicionalnih vodah, s prepoznavno masko hladilnika, ki jo oblikovno vsaj malo razburka prisotnost kromirane letvice v sami maski in nekaj brušenega aluminija v predelu odbijača.

Ne glede na dejstvo, da po svoji oblikovni ostrini ne bo spadal med najbolj kričeče predstavnike svoje sorte, se zdi celostna podoba osme generacije zelo zrela in sovpada z Volkswagnovimi principi oblikovanja v zadnjih letih.

V notranjosti lahko pričakujemo modernistično armaturno ploščo z zelo malo gumbi in sredinsko konzolo, ki bo pomaknjena proti vozniku. Novi Golf bo na voljo tudi v elektrificirani izvedbi z oznako GTE, poslavlja se e-Golf, ki bo dal prednost modelu ID.3, v dolžino bo nova generacija merila 4,28 metra, na voljo pa bo s široko paleto pogonskih agregatov od 1,0-litrskega trivaljnika, prek 1,5-litrskih agregatov do motorja s prostornino dveh litrov delovne prostornine.

Nekaj kasneje lahko pričakujemo tudi športno različico z legendarno oznako GTI, ki prihaja naslednje let, poganjal pa jo bo dvolitrski štirivaljnik največje moči 173 kW (235 KM). Za najbolj zahtevne pri Volkswagnu pripravljajo tudi Golfa GTI Cup, ki naj bi zmogel 213 kW (290 KM) ter Golfa R z 245 kW (330 KM).