Konec je s časi, ko so se dirkači vrnili v moštvene garaže in po lastni neumnosti ali napaki iskali različne izgovore. Kajti številni senzorji v dirkalniku vse posnamejo. Do sedaj je bilo malo posneto od tega, ko dirkači vedno pogosteje sekajo ovinke, da bi si skrajšali progo ali pa ustvarili večji zagon za naslednjo ravnino. Pojem omejitev steze je v zadnjih letih postal preveč raztegljiv, predvsem za varuhe pravil FIA, ki imajo v zadnjih letih vse več težav s prekrškarji te vrste. Ti vedno znova iščejo pot izven omejene steze, da bi optimirali svojo linijo ali pa ulovili večji zalet za naslednjo ravnino. FIA je deloma reagirala z umetnimi elementi, ki so jih namestili tako, da je bilo krajšanje proge manj zanimivo. Toda vedno jim ni uspelo. Nekateri dirkači so si na teh elementih poškodovali obese.
Največja težava pri tem je ta, da se na dirkališčih odvijajo tudi druge serije in zaradi tega ni mogoče, da se steza vsak teden uredi na novo. Na primer na stezi Red Bull Ring se robniki namestijo za Formulo 1, potem pa jih odstranijo, ker pridejo na njo motociklisti iz MotoGP. Je pač tako, da na nekaterih stezah ne nastopa le Formula 1, temveč kot rečeno tudi MotoGP, Superbike, DTM, itd.
V Belgiji je FIA z elektronskim nadzorom v predelu Raidillon imela dobre izkušnje. Kritično mesto steze v Mehiki pa je ovinek številka 11. Tukaj se da odlično skrajšati progo in si pridobiti zagon za naslednjo ravnino, kjer se aktivira tudi sistem DRS. Toda FIA se je odločila, da bo dirkačem namestila elektronske lisice. Kdor bo tukaj s celotno širino dirkalnika izven steze, se mu ta krog črta, trije takšni prekrški vodijo do opozorila (črno-bela zastava). Obstaja samo eno opozorilo, preden se dirkača odpokliče iz dirke. Odločilno pa bo, ali se bo eno kolo še dotikalo rdeče-belega robnika. In kdor bo v predelih ovinkov številka 1, 2, 3 kot tudi 8 in 11 zašel s steze, se bo moral nazaj vrniti za posebej postavljenim stožcem.