Ali bo naslednja tehnična direktiva ekipo Ferrari privedla do tesnejšega položaj? Že pred dirko v Austinu jih je takšno pojasnilo varuhov pravil težko prizadelo. Red Bull je želel jasno sliko glede meritve pretoka goriva, nakar je FIA manipulacijo merilnega senzorja razglasila za nedovoljeno. In glej ga zlomka, Ferrari ni več osvojil pole positiona, na dirki ni zasedel stopničk, a po besedah Binotta to ni imelo opravka z direktivo.
A sedaj je sledila naslednja smernica z imenom TD 38/19. V njej naj bi šlo za to: gorljive tekočine iz hladilnega sistema, zbiralnika zraka ali ERS sistema preusmerjati v gorilne komore in si s tem pridobiti večjo zmogljivost, to ni dovoljeno. Že v eni izmed prejšnjih direktiv je bilo kurjenje olja prepovedano.
V preteklih tednih so si ekipe pri vratih FIA dobesedno podajale kljuko in varuhe pravil spraševale po pojasnilih. Toda zadnja smernica ni bila izdana na pobudo nobene ekipe, temveč jo je FIA izdala sama – brez konkretnega suma na takšen ukrep pri Ferrariju. Če gre verjeti pisarni v Parizu.
Nasprotniki Ferrarija so prepričani, da bodo v prihodnjih tednih izdane še nadaljnje direktive – zvesto po motu, da se bo nekaj že zgodilo. Če bo Scuderia v Braziliji zopet pokazala formo izpred Austina in to na stezi z višjo nadmorsko višino in dolgim odsekom polnega plina, bi lahko kritikom zaprli usta vsaj v pogledu zadnjih obtožb.