in ,

ESTEBAN OCON po vrnitvi: RENAULT mi bolje ustreza kot MERCEDES

Esteban Ocon je na testiranjih v Abu Dabiju slavil svoj povratek v Formulo 1. Mladi Francoz je spregovoril o največji razliki med Mercedesom in Renaultom.

Foto: Hasan Bratić

Visokorasel možakar se je vrnil v paddock Formule 1. Na testiranjih gum Pirellija v Abu Dabiju je Estebena Ocon slavil svoj povratek. Francoz je po dveh letih nastopanja za ekipo Force Indio izpustil letošnjo sezono, v kateri je opravljal službo rezervnega dirkača ekipe Mercedes, v sezoni 2020 pa bo znova kot stalni dirkač vozil za ekipo Renault. Sedaj že njegov nekdanji delodajalec Mercedes mu je dovolil, da že v Abu Dabiju sede v dirkalnik francoske tovarniške ekipe. Ocon bo za Renault testiral oba dneva. Prvega je končal po 77 krogih, njegov najhitrejši čas kroga 1:39.962 minute pa je zadostoval za osmo mesto.

Esteban Ocon, 1,86 metra visok dirkač, se je po enoletnem premoru znova vrnil v dogajanje Formule 1, saj je v Abu Dabiju testiral za Renault – Foto: Hasan Bratić

Bil je fantastičen občutek, da sem se vrnil. Pred današnjim dnevom sem bil tako vznemirjen, saj sem že mesece čakal na ta dan. Sedaj je končno nastopil ta trenutek,” je bil ves iz sebe povratnik v Formulo 1. “Prvi vtis je bil dober, ekipa me je zelo toplo sprejela. To je bilo prvič z Renaultom. To je bilo dokaj napeto in razburljivo. In vse je potekalo gladko, zato sem zelo zadovoljen.” Za Ocona so bile pri njegovi vrnitvi sprva v središču pozornosti temeljne stvari, predvsem – zaradi njegove višine (Ocon je namreč visok 1,86 metra) – pomerjanje sedeža. Toda to v Renaultu sploh ni bila velika težava. “Moj položaj v tem dirkalniku je boljši,” tako Ocon s primerjavo z Mercedesom. “Nico in Daniel sta višja kot Valtteri in Lewis.

Mladi Francoz je v Abu Dabiju povedal, da mu kokpit Renaulta bolje odgovarja kot pri Mercedesu, ne nazadnje tudi zaradi tega, ker sta Daniel in Nico višja kot Valtteri in Lewis – Foto: Hasan Bratić

Drugače pa največja razlika ni obstajala v področju dirkalnika. “Šlo je enostavno za spoznavanje vseh ljudi in sodelovanje z njimi. Kajti tukaj je vse drugače. To bo zahtevalo največ časa. Da se vsi spoznamo in odlično razumemo. Prvi dan imaš vedno veliko za povedati. To je tudi najbolj zapleteno in na to se moraš tudi osredotočati.” Če izvzamemo to spoznavanje, je pri Oconovi vrnitvi šlo predvsem za to, da se znebi rje enoletnega premora. “Sam sem se osredotočal predvsem na to, da spet najdem svojo hitrost. Lepo je, da lahko znova sodelujem v dnevnem poslu. In tukaj je zame tako ali tako vse novo. Enostavno sem poskušal, da najprej delam na velikih detajlih, šele potem na majhnih. V popoldanskem času sem prišel vedno bližje limitu in občutek je bil sijajen.

Ocon se je prvi dan službovanja za novega delodajalca Renault v glavnem osredotočal na svojo hitrost in na delovne procese ter spoznavanje ljudi pri Renaultu – Foto: Hasan Bratić

Ne nazadnje pa se je pri Oconu – tako kot pri ostalih kolegih – na prvem testu vse vrtelo okrog novih gum. “Opravili smo oboje in sicer da se znova spravim na hitrost in da delam na novih gumah. Kar lahko rečem o slednjem je to, da ni tako velike razlike v primerjavi z letom 2018,” tako Ocon za kolege iz Motorsport-Magazin.com. Vendar se Renault prvi dan testiranj ni posvečal daljšim razdaljam, temveč bolj krajšim. Toda nekaj je definitivno gotovo: Ogromne razlike v pogledu gum 2020 – zaradi testa v službi Pirellija z dirkalnikom Mercedes Ocon pozna tudi gume letošnje sezone – po njegovem mnenju ni. “Nikoli ne bo kot noč in dan, toda nekatere razlike obstajajo.

Ocon je nazadnje kot stalni dirkač nastopal za ekipo Force India (sedaj Racing Point) v sezoni 2018, letošnje leto pa je služboval kot rezervist Mercedesa – Foto: Hasan Bratić

Za Ocona pa je največja razlika v možnosti, da je lahko na tem testu sploh nastopil. “To je določilnega pomena, saj mi bo veliko pomagalo. Kajti na prva testiranja pred novo sezono februarja prihodnje leto prideš z določeno prednostjo. kajti tvoj sedež v dirkalniku je že pomerjen in poznaš procese v ekipi. Dobro je, da sem dobil to priložnost. Kajti letos nisem imel veliko dirkaške prakse in če bi prvi test opravil šele februarja, bi bil v podrejenem položaju. Zaradi tega sta ta dva testna dneva dobro izhodišče.”             

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

JOS VERSTAPPEN: Z MERCEDESOM bi bil MAX že svetovni prvak

Testiranja ABU DABI – 2.dan: Najhitrejši RUSSELL, LECLERC trčil v ogrado