Koledar Formule 1 za sezono 2020 bo od uvoda v Melbournu do finala v Abu Dabiju zajemal 22 dirk. Najdaljša sezona v zgodovini kraljevi razreda motošporta postavlja pred nove izzive. Potem ko je bil v preteklih letih kontingent dovoljenih komponent pogonskih enot kontinuirano zmanjšan, bo sedaj FIA povečala kontingent za en del hibridnih motorjev. Svet FIA (WMSC) je namreč v sredo v Parizu sprejel odločitev, da bodo lahko ekipe v sezoni 2020 znova uporabile tri enote MGU-K. Za sezono 2018 so limit tega sistema za pretvarjanje kinetične energije v električno reducirali na dve enoti.
Limitiranje dovoljenih elementov pogonskih enot se je pričelo z uvedbo hibridnih motorjev leta 2014, da bi s tem pod nadzorom držali stroške. Ob koledarju z 19 dirkami je bilo sprva dovoljenih pet od skupaj šestih komponent. Toda z leti se je ta limit sukcesivno zmanjševal, čeprav je koledar dirk postalo vse obsežnejši. V letu 2018 sta bili poleg MGU-K na dva primerka na sezono reducirani še baterija in krmilna enota. Količina slednjih dveh bo tudi v sezoni 2020 ostala nespremenjena. Na treh glavnih delih pogonske enote se ne bo nič spremenilo. Motor z notranjim izgorevanjem, turbo polnilec in enota MGU-H bodo še naprej dovoljeni po tri primerke. Letos je limit vsaj ene komponente prekoračilo skupaj 15 dirkačev.
Pri enoti MGU-K je deset dirkačev uporabilo več kot dovoljena dva primerka. Povečanje kontingenta za MGU-K bi lahko ekipam v prihodnjem letu koristilo tudi iz drugega razloga. Na podlagi zapletene instalacije te komponente, so namreč postale vse glasnejše pritožbe, da tako nizek limit za mehanike predstavlja veliko dodatnega dela. Pri menjavi motorja z notranjim izgorevanjem se mora zaradi razporeditve komponent odstraniti tudi enota MGU-K.