in

Reakcija FIE: Za 2020 dodatna enota MGU-K

Sezona Formule 1 2020 z 22 dirkami bo najdaljša v zgodovini. Krovna organizacija FIA je na to novost reagirala s tem, da je opravila spremembo na kontingentu komponent pogonskih enot.

Foto: Hasan Bratić

Koledar Formule 1 za sezono 2020 bo od uvoda v Melbournu do finala v Abu Dabiju zajemal 22 dirk. Najdaljša sezona v zgodovini kraljevi razreda motošporta postavlja pred nove izzive. Potem ko je bil v preteklih letih kontingent dovoljenih komponent pogonskih enot kontinuirano zmanjšan, bo sedaj FIA povečala kontingent za en del hibridnih motorjev. Svet FIA (WMSC) je namreč v sredo v Parizu sprejel odločitev, da bodo lahko ekipe v sezoni 2020 znova uporabile tri enote MGU-K. Za sezono 2018 so limit tega sistema za pretvarjanje kinetične energije v električno reducirali na dve enoti.

Ekipe bodo lahko v prihodnji sezoni uporabile enot komponento MGU-K več kot doslej, kar je na podlagi obsežnega koledarja razumljivo.

Limitiranje dovoljenih elementov pogonskih enot se je pričelo z uvedbo hibridnih motorjev leta 2014, da bi s tem pod nadzorom držali stroške. Ob koledarju z 19 dirkami je bilo sprva dovoljenih pet od skupaj šestih komponent. Toda z leti se je ta limit sukcesivno zmanjševal, čeprav je koledar dirk postalo vse obsežnejši. V letu 2018 sta bili poleg MGU-K na dva primerka na sezono reducirani še baterija in krmilna enota. Količina slednjih dveh bo tudi v sezoni 2020 ostala nespremenjena. Na treh glavnih delih pogonske enote se ne bo nič spremenilo. Motor z notranjim izgorevanjem, turbo polnilec in enota MGU-H bodo še naprej dovoljeni po tri primerke. Letos je limit vsaj ene komponente prekoračilo skupaj 15 dirkačev.

Te vesti so veseli tudi mehaniki, kajti ob menjavi motorja z notranjim izgorevanjem, morajo demontirati tudi enoto MGU-K.

Pri enoti MGU-K je deset dirkačev uporabilo več kot dovoljena dva primerka. Povečanje kontingenta za MGU-K bi lahko ekipam v prihodnjem letu koristilo tudi iz drugega razloga. Na podlagi zapletene instalacije te komponente, so namreč postale vse glasnejše pritožbe, da tako nizek limit za mehanike predstavlja veliko dodatnega dela. Pri menjavi motorja z notranjim izgorevanjem se mora zaradi razporeditve komponent odstraniti tudi enota MGU-K.                         

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

SVET FIA – WMSC: Spet zastavica in brez skrivanja dirkalnikov

ESTEBAN OCON: Brez strahu pred naslednjim dvobojem z MAXOM VERSTAPPNOM