in ,

PAJEK bo dobil naslednika: Novi FERRARIJEV SIMULATOR zamuja

Po desetih letih naj bi Ferrarijev simulator, ki sliši na ime pajek, zamenjali z novo in modernejšo napravo, ki pa bo po navedbah italijanskih medijev nekoliko zamujala.

Ko si je Ferrari leta 2010 privoščil povsem novi simulator (za 6 milijonov dolarjev), je “pajek“, kot se je naprava imenovala zaradi svoje optike, spadal med najbolj moderne, kar je lahko tehnika ponujala v tem pogledu. Od takrat so 2 toni težak simulator nenehno nadgrajevali. Toda v zadnjem času so v Maranellu delali na novem simulatorju, ki naj bi zamenjal pajka, katerega krmili deset omreženih računalnikov. Pravzaprav bi moral biti novi simulator pripravljen za delo že v začetku letošnjega leta, toda izdelava se je nekoliko zavlekla, kot poročajo kolegi iz Motorsport.it. Pomeni, da bo moral pajek vsaj še nekaj mesecev ostali v službi.

Pascal Wehrlein bo tudi v letošnji sezoni opravljal naloge v simulatorju, toda na novega bo moral še nekoliko počakati in se nekaj mesecev še ukvarjati s “pajkom”.

Uvedba novega simulatorja bo izvedena v pravem času, kajti od 2021 naprej bodo morale ekipe gospodariti z zgornjo mejo proračuna. Delo v simulatorju pa v Formuli 1 igra vedno bolj pomembno vlogo, kajti FIA inženirjem ekip ni omejila le dela na CFD-ju in vetrovniku, tudi testiranja na stezi postajajo vse bolj redkost. Zaradi tega je Mattia Binotto, šef ekipe Ferrari, nedavno potrdil: “Delo v simulatorju bo vedno pomembnejše, zaradi česar tudi investiramo v to področje,” tako Italijan, ki je istočasno pojasnil: “Pascal Wehrelin bo ostal na krovu kot dirkač simulatorja in povrhu imamo tudi nadaljnje izkušene dirkače, ki lahko za nas opravijo dela v simulatorju.

Mattia Binotto, šef ekipe Ferrari, je nedavno nazaj poudaril, da delo v simulatorju (zaradi omejitve del na CFD-ju in vetrovnikih, ter manjšemu številu testiranja na stezi) vedno bolj pomembno, zaradi česar so se odločili investirati v to področje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

LAUREUS AWARDS: Bo LEWISU HAMILTONU končno uspelo?

VALTTERI BOTTAS: 9. mesto na reliju ARCTIC LAPLAND