Ko si je Ferrari leta 2010 privoščil povsem novi simulator (za 6 milijonov dolarjev), je “pajek“, kot se je naprava imenovala zaradi svoje optike, spadal med najbolj moderne, kar je lahko tehnika ponujala v tem pogledu. Od takrat so 2 toni težak simulator nenehno nadgrajevali. Toda v zadnjem času so v Maranellu delali na novem simulatorju, ki naj bi zamenjal pajka, katerega krmili deset omreženih računalnikov. Pravzaprav bi moral biti novi simulator pripravljen za delo že v začetku letošnjega leta, toda izdelava se je nekoliko zavlekla, kot poročajo kolegi iz Motorsport.it. Pomeni, da bo moral pajek vsaj še nekaj mesecev ostali v službi.
Uvedba novega simulatorja bo izvedena v pravem času, kajti od 2021 naprej bodo morale ekipe gospodariti z zgornjo mejo proračuna. Delo v simulatorju pa v Formuli 1 igra vedno bolj pomembno vlogo, kajti FIA inženirjem ekip ni omejila le dela na CFD-ju in vetrovniku, tudi testiranja na stezi postajajo vse bolj redkost. Zaradi tega je Mattia Binotto, šef ekipe Ferrari, nedavno potrdil: “Delo v simulatorju bo vedno pomembnejše, zaradi česar tudi investiramo v to področje,” tako Italijan, ki je istočasno pojasnil: “Pascal Wehrelin bo ostal na krovu kot dirkač simulatorja in povrhu imamo tudi nadaljnje izkušene dirkače, ki lahko za nas opravijo dela v simulatorju.“