Formula 1 se nahaja pred dilemo, kajti motošport z motorji z notranjim izgorevanjem je očitno slepa ulica, hibridna komponenta zdajšnjih pogonskih enot pa je za mnoge proizvajalce premalo. V katero smer naj se potem razvije kraljevi razred motošporta, da bo tudi v prihodnosti enakomerno relevanten tako za proizvajalce kot navijače? James Key, tehnični šef McLarna, pravi, da je to še posebej pomembna tema in meni, da bi si Formula 1 naredila veliko uslugo, če bi na očesu zadržala vse trende. “Za prihodnost obstajajo mnoge tehnologije, na katere moramo biti pozorni, toda obstaja tudi dovolj alternativ,” tako Key.
Britanec pri tem konkretno misli na to, da se Formuli 1 pri iskanju idealnega koncepta pogona sploh ni treba skrivati. “Mogoče se sliši staromodno, toda specifična masa bencina je neverjetno visoka, prav tako pa že obstaja celotna tehnologija okrog motorjev z notranjim izgorevanjem.” Kar želi Key povedati, je to, da lahko Formula 1 tudi pod temi tehnološkimi predpostavkami zavzame pionirsko vlogo, pri čem zdajšnjo tehnologijo naredi še bolj učinkovito in jo s tem postavi v novo pozicijo.
Ali pa si dirkalna serija iz tehničnega vidika poišče novo igrišče za pogone prihodnosti. “S svoji dosežkom razvoja in predvsem hitrostjo razvoja je Formula 1 dobesedno namenjena za razvoj novih pogonskih metod, dokler to ustreza načrtom in zahtevam proizvajalcev,” poudari Key. Vendar pa to ne pomeni, da bi morala Formula 1 slej ali prej dirkati le na elektriko, tako Key. Če sploh, tukaj gre za odprto vprašanje. Zlasti ker si je Formula E do konca leta 2030 zagotovila popolno ekskluzivnost za čisti električni pogon v dirkalnikih formule. “Enostavno moramo videti, kaj se bo zgodilo,” pove Key in še enkrat ponovi: “Formula 1 je perfektna platforma za testiranje bodočih pogonskih tehnologij.“