Pod motornim pokrovom namreč najdemo tako trilitrski V6-agregat kot elektromotor, skupaj pa poskrbita za 340 KM skupne moči in 700 Nm maksimalnega navora, ki se prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenašata na vsa štiri kolesa. Elektromotor se lahko zanaša na baterije zmogljivosti 14,1 kWh, kar zadošča za največ 48 kilometrov na elektriko prevožene razdalje.

Drnec do stotice traja vsega pet sekund, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, ne glede na dejstvo, da orjak iz Wolfsburga tehta več kot dve toni.
Ob samih performansah se Touareg R lahko pohvali tudi z bolj izzivalno zunanjostjo, saj so mu snovalci namenili nekaj dinamičnih oblikovnih dodatkov, 20-palčna lita platišča (za doplačilo si lahko omislite tudi 22-palčna), nov izpušni sistem, v notranjosti pa športne sedeže in volan, da ne gre za običajnega Touarega pa opozarjajo tudi emblemi s stilizirano črko R na več mestih v potniški kabini.

Zanj so uporabili tudi povsem novo barvo z imenom Lapiz Blue, VW Touareg R pa bo v prodajne salone zapeljal v drugi polovici letošnjega leta.