in ,

ANTONIO GIOVINAZZI: Zakaj primanjkuje italijanskih dirkačev v FORMULI 1

Antonio Giovinazzi je pojasnil, zakaj na štartni vrsti Formule 1 primanjkuje italijanskih dirkačev in upa, da bi lahko pri tem ključno vlogo igrale dirkaške akademije.

Foto: HB Press

Giovinazzi je tačas edini italijanski dirkač v polju Formule 1 in prvi po Vitantoniu Liuzziju in Jarnu Trulliju, ki sta dirkala leta 2011. Strast do motošporta in Formule 1 je v Italiji globoko vpletena, toda pomanjkanje italijanskih dirkačev v kraljevem razredu motošporta je v zadnjem času nerazumljivo. Toda dirkač ekipe Alfa Romeo pravi, da je težava, tako kot pri mnogih v Formuli 1, povezana z denarjem.

Svoje dni je imela Italija več dirkačev v Formuli 1, nazadnje sta bila dva leta 2011 in sicer Liuzzi in Trulli, danes je samo še Giovinazzi.

V motošportu je zelo pomembna osnova in ta osnova se začne z denarjem,” tako Giovinazzi za kolege iz RacingNews365. “Če želiš v avtomobilskem športu priti daleč, moraš imeti veliko denarja. Tudi sam sem moral pridobiti veliko denarja, večkrat celo, da bi prišel na koncu do Formule 1. Toda vsakdo ne more najti denarja, še posebej zato, ker že dirkanje v otroštvu stane veliko.Giovinazzi še vedno upa, da bi se lahko dirkaške akademije potrudile in čim več mladim dirkačem pomagale pri doseganju najvišje stopnje.

Giovinazzi, ki je član Ferrarijeve akademije, meni, da je odvisno predvsem od njih, da pomagajo mladi dirkačem na poti do Formule 1, čeprav se zaveda, da pa je za to potreben tudi denar – Foto: HB Press

Predvsem pa moramo upati na različne akademije velikih ekip, v katere se vključeni tudi italijanski dirkači. Upam, da bodo ti skozi svoje akademije sposobni najti svojo pot do Formule 1. Ali pa preko Nicolasa Todta, ki se vedno trudi pomagati mladim talentom. Takšni ljudje so resnično potrebni za podporo talentov,” tako Giovinazzi, ki bo tudi letos edini italijanski dirkač Formule 1. Mladi dirkač ekipe Alfa Romeo pa je že pred pandemijo koronavirusa dejal, da si želi uresničiti sanje vsakega italijanskega dirkača in to je upravljati rdeči dirkalnik Ferrarija.                        

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BERNIE ECCLESTONE: Uvedel bi še ekipno prvenstvo brez proizvajalcev

ECCLESTONE svetuje VETTLU: Ali McLaren ali pa upokojitev