Od takrat naprej so govorice in špekulacije vedno pogosteje dobivale novo hrano. Enkrat se je govorilo o tem, da bi lahko Avstrijec postal izvršni direktor proizvajalca športnih avtomobilov, spet drugič se je omenjalo skupno investiranje. Tudi o njegovi vlogi kot šef tovarniške ekipe Aston Martin v Formuli 1 je bilo govora. Osnova za te špekulacije je dejstvo, da Wolffova pogodba šefa ekipe Mercedes poteče konec letošnjega leta in Avstrijec ne more biti šef Formule 1 (namesto Chase Careya), ker Ferrari tega ne bo dovolil.
Kar je pa najbolj vpadljivo je dejstvo, da je vse več napol srditih zanikanj Avstrijca. Višek pa je bil dosežen s tem, ko je novinarja kolegov iz RaceFans.net javno užalil in ga označil za norca. Dieter Rencken je namreč poročal o morebitnem prestopu Wolffa k Aston Martinu in morebitni prodaji tovarniške ekipe. Medtem šef ekipe Mercedes v velikem stilu komentira tudi zgodbo kolegov iz Motorsport-Total.com, kjer se navaja, da naj bi Wolff prijatelju Strollu poslal pisno ponudbo za prevzem delnic Aston Martina. Za avstrijski časnik Österreich je povedal: “Ne bom izvršni direktor Aston Martina in prav tako ne bom opravil nobenega strateškega investiranja.“
Presenečen sem nad zasuki znotraj ekipe in nad obnašanjem posameznikov, kar bo povezano tudi z mojo odločitvijo, kaj bom počel 2020 in naprej.
Vendar so izjave o njegovi prihodnosti pri Mercedesu vse prej kot konkretne. Na tezo, da že potekajo stave o tem, ali se bo kot šef ekipe Mercedes vrnil za komandni pult, je Wolff na z naslednjo izjavo široko odprl vrata špekulacijam. “Že osmo leto sem zraven. Ljubim ta šport in to ekipo. Vendar sem nekoliko presenečen na zasuki, ki so se zgodili v zimskem premoru in nad obnašanjem posameznikov. Seveda je to povezano tudi z mojo odločitvijo, kaj bom počel v letu 2020 in naprej.” Njegov zadnji stavek je razumljivo pravi eksploziv za špekulacije. Zaradi tega Wolff hitro naredi verbalni preobrat in doda: “Sem in ostajam motošportni šef Mercedesa in šef ekipe Formule 1 in na tem se kratkoročno ne bo nič spremenilo.“
Dejstvo je sledeče, da Wolff tačas tudi sam ne more vedeti, katere opcije ima od leta 2021 naprej. Kajti še vedno manjka jasno priznanje Mercedesa do nove Formule 1. Predsednik uprave koncerna Daimler Ola Källenius je bil nazadnje pri kolegih iz Autocar prav tako skrivnosten: “Za nas je pomembno, da je nova pogodba ekološko in finančno razumna. Toda Formula 1 za nas ostaja atraktivna platforma.” Njegove besede bi se lahko navezovale tudi na angažiranje kot dobavitelji motorjev.