in ,

ASTON MARTIN želi postati »britanski Ferrari«

Šef podjetja, Andy Palmer, je najavil, da se bodo v veliki meri posvečali avtomobilom s sredinsko nameščenimi motorji.

Podjetje je sicer trenutno v nezavidljivem položaju, saj je nujno potrebovalo svež kapital, ki ga je na koncu prispeval konzorcij pod vodstvom Lawrenceja Strolla, ki je zdaj tudi prvi nadzornik podjetja, njegova poglavitna naloga pa je, stvari urediti tako, da bo pri vsakem prodanem primerku izplen kar se da velik.

»Lawrence je bil dolgo časa uvoznik Ferrarijev za kanadski trg, zato dobro razume Ferrarijev poslovni model. Pričakujemo, da bomo v prihodnjih letih izdelovali manj avtomobilov, a bodo vsak izmed njih zato bolj dobičkonosen. V lanskem letu smo izdelali 5.800 avtomobilov, letos jih bo vsekakor manj že iz tega razloga,« je o prihodnjih načrtih spregovoril Palmer.

Pri Aston Martinu bodo v prihodnje veliko stavili predvsem na super- in hiperšportnike s sredinsko nameščenimi pogonskimi agregati.

Prvi mož podjetja se zaveda, da so trenutno v težki situaciji, a hkrati želi, da se način dela v smislu Ferrarijevega razmišljanja, čimprej začne. Podobno kot pri Ferrariju, želijo tudi Britanci svojim kupcem izdelovati avtomobile, ki bodo popolnoma prilagojeni njihovim željam in njihovemu individualnemu okusu.

Med prioritete je Andy Palmer uvrstil tudi luksuznega športnega terenca DBX, ki po njegovem mnenju mora biti popoln, ko ga bodo v roke dobili prvi lastniki, načrtujejo tudi elektrifikacijo prodajne palete v prihodnosti ter obuditev znamke Lagonda.

Veliko bodo v prihodnje stavili tudi na športnike s sredinsko nameščenimi motorji, letos je na vrsti Valkyrie, čez dve leti prihaja Valhalla, maksimalno pa želijo izkoristiti tudi novi trilitrski hibridni pogonski sklop, s čimer bi si zagotovili tudi izpolnjevanje zahtev glede emisij ogljikovega dioksida.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Opulentni MERCEDES-AMG G63 Yachting Edition predelovalske hiše CARLEX DESIGN

CYRIL ABITEBOUL: Neprijetna vprašanja o ROŽNATEM MERCEDESU